Saturday, August 4, 2012

takmau berhenti taip tanpa menekan backspace (draft)

aku hari ni nak try buat ataupun tiru da saty blog iaitu aku akan menaip tanpa tekan backspace atau sng creta aku at rh tak k padam apa apa huruf yang error aku harap aku taktulih huruh eh huruf pelik2 iaaut i eh iat iaitu ! wiohh.payah ngat aoih nak tulis tnpa bekspexs ni. aku rasa keyboard ni takbest ah dok tekan menekan sobab sebab dia jadi keras.apa apa pun aku rasa aku nk suro mma aku p beli kyborad ketyboard baru ah salah lagi.kenapa ni.try jugak la nk tap taip menatang ni lahju lahju ahh.tgok tu salah lagi.ee.aku rasa tangan aku nak kebas dh dok tulis ja takhabis habis.apaa paa yg melintas dalam otak aku aku pun tulis termasuk aku terpandang pc ka mouse ka katak ka. oh ya aku dah blank skrg dan saytu peristiwa ni kan.hari ni dan smlm aku rasa sedih sbb secret admire aku tu konon nya kata 8*8*8** tapi sbnrnya penyangak pedulik hapa dia nak follow aku punya beloggy ni kan.oh ya dia ada kt follower tu.ajhhh nynmpah aku tgok muka dia.(lelaki) ok aku rehat sat 10 minsu minit. FUHH


------------------- draf sampai setakat ini sahaja - Ibu Arwah, Sazlina --------------


22 pengkritik:

Abu Jibril said...

Salam, kiranya tidak keberatan, adakah mungkin draft Arwah yang dipublish semula dapat disertakan bersama tarikh draft tersebut dirangka? kerana pada saya dan mungkin pada mereka yang di luar sana, terdapat sesuatu yang sangat signifikan pada setiap tarikh perkara terlaksana. Kepada Puan sekeluarga, saya amat yakin inilah contoh terbaik seorang anak yang cukup bijak dan taat sesuai dengan bimbingan yang telah diberikan.

YasminJHunwick said...

Wassalam, T.Kasih atas pandangan Abu Jibril, sebelum ini iaitu dalam bulan June dan July, saya ada sertakan tarikh yg didraf kan tetapi ada setengah draf bila aunty buka dan save kembali, tarikh akan bertukar ke tarikh terkini. Walaubagaimanapun, terima kasih atas prihatinan anda.

Pisey said...

Salam aunty. Ni first time sebenarnya ke sini. Dari blog farith, aunty ada tinggalkan komen kat sana. Takziah untuk keluarga aunty. Sebenarnya tarikh lahir saya 220289, arwah 220295. Saya rasa sebak knowing that. Harap aunty stay tough. I like what you are doing here, continue penulisan dia kat sini. Memories are good. Have it well (: take great care of yourself. We have Him.

Anonymous said...

AL FATIHAH..YA ALLAH !LIMPAH KAN RAHMAT MU KE ATAS ROH ARWAH.AMIN..

Anonymous said...

My son 2202 too.. rase terpanggil nk tgk blog ni...she was a very beautiful girl n looked innocent..semoga Allah mententeramkn rohnya..Amin...al fatihah...

Madam Mimi said...

terpandang gambar arwah, hati saya terdetak..oh bidadari syurga..semoga aman di 'sana'

Unknown said...

Salam buat aunty sekeluarga...saya bknlah follower arwah..tp saya penah membca topik2 dlm blog arwah..dan sya amat terharu krna arwah seorg yg msh muda mampu membuat blog sndri dgn byk idea beliau w'pun kdg2 sdkit gila2(biasala remaja kn.Disini jika tdk keberatan bg aunty sekeluarga kiranya dpt membritahu saya dimna kubur arwah krna InsyaAllah jka diizinkn Tuhan dlm bln 10(Oktober) ini sya akn pergi ke Langkawi..saya amat berminat dgn hasil kerja arwah dlm blog beliau..Harap aunty dpt 'reply' msj ini. Sekian Terima Kasih..

Unknown said...

Salam buat aunty sekeluarga..saya asal dr penang berminat dgn blog arwah w'pun sya bkn 'follower' beliau..dgn idea beliau yg agk gila2(biasala remaja)..dan disini saya mengharap jasa baik aunty kiranya dpt memaklumkn saya dimna letaknya kubur arwah krna saya teringin sgt nk menziarahi kubur arwah memandangkn pd bulan oktober ini saya akn ke Langkawi (InsyaAllah)..hrp aunty dpt balas msj ini..Sekian Terima kasih..

Unknown said...

Salam aunty sekeluarga..saya amat tertarik dgn blog yg dihasilkn oleh arwah..w'pun msh muda beliau mempunyai byk idea w'pun sdkt gila2(biasala remaja)..disni saya mohon jasa baik aunty kiranya dpt beritahu sya dimana kubur arwah krn pd bulan Oktober ini (InsyaAllah) saya akn ke Langkawi..saya teringin sgt nk ziarahi kubur arwah..dan klau bleh saya nk tahu jgk kisah hidup arwah dan keluarga aunty..harap aunty dpt bls msj ni..
Sekian salam takziah buat semua..trima kasih

naeqib said...

saya rasa arwah ingin menceritakan lebih banyak lagi cerita kerana arwah ingin rehat 10 minit..tetapi tuhan saja yang tahu bahawa arwah rehat selamanya...semoga aunty tabah ye..:)

Anonymous said...

semoga aunt sekeluarga tabah mengharungi dugaan ini...

Apple Hijau said...

yasmin hunwick :'(

Unknown said...

As salam...semoga Aunty dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini. Alhamdullilah dr apa yg Aunty ceritakan ramai yg mimpikan Arwah e2 adalah pertanda yg arwah sentiasa bersama kita dan aman dirinya disana. Semoga dengan doa Aunty, family dan sekelian masyrakat yg prihatin ini akan tenang dan arwah sentiasa dilimpahi dengan doa yg x putus.Sama2la kita berdoa semg arwah akan sentiasa ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan kuburnya ditempatkan diantara taman2 disyurga. AMIN

Unknown said...

As salam...semoga Aunty dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini. Alhamdullilah dr apa yg Aunty ceritakan ramai yg mimpikan Arwah e2 adalah pertanda yg arwah sentiasa bersama kita dan aman dirinya disana. Semoga dengan doa Aunty, family dan sekelian masyrakat yg prihatin ini akan tenang dan arwah sentiasa dilimpahi dengan doa yg x putus.Sama2la kita berdoa semg arwah akan sentiasa ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan kuburnya ditempatkan diantara taman2 disyurga. AMIN

Anonymous said...

semoga arwah tenteram di sana :)..
tak pa aih... kita yang hidup nih harus diteruskan..
yang pergi,, harus kita ingat2kan...
selamat tinggal yasmin;)..
moga kamu tenang disana...
amin...
al-fatihah..

naimandroid said...

Al - fatihah :-(

naimandroid said...

Al-fatihah :-(

Anonymous said...

Aunty, i hope that you will not delete arwah's blog. Kerana blog ni menjadi sumber inspirasi saya untuk tingkatkan ibadah saya kepada Allah S.W.T.Saya mula sedar yang ajal dan maut boleh datang bila2 masa sahaja selepas baca blog2 ini. Harap sumber inspirasi amal ibadahku terus kekal bagi menyedarkan diriku yang amat kerdil di bumi Allah ini. Terima kasih aunty. Assalamualaikum.

Anonymous said...

Aunty, i hope that you will not delete arwah's blog. Kerana blog ni menjadi sumber inspirasi saya untuk tingkatkan ibadah saya kepada Allah S.W.T.Saya mula sedar yang ajal dan maut boleh datang bila2 masa sahaja selepas baca blog2 ini. Harap sumber inspirasi amal ibadahku terus kekal bagi menyedarkan diriku yang amat kerdil di bumi Allah ini. Terima kasih aunty. Assalamualaikum.

Unknown said...

-Al fatihah- Semoga Dia di tempat kan , di tempat orang-2 yang beriman :')

YasminJHunwick said...

TQ atas komen2 semua, syukur alhamdulillah dgn berkat doa semua dan kata-kata semnagat untuk aunty teruskan kehidupan, aunty semakin redha dgn ketentuan nya. Mula2 agak sukar menerima kenyataan. Buat yahaya zakaria dan esmua, arwah disemadikan di Masjid Aisyah, Sg Menghulu Kuah Langkawi

vman2 said...

sya penah dok kat langkawi selama 4 bulan..latihan pratikal d hotel grand contenental pekan kuah..kelibang...pda tahun 2007
...erm xsangka arwah(moga d cucuri rahmatNYA) dok langkawi kat kuah..sy rasa sgt bersyukur sbb arwah (moga d cucuri rahmatNYA) sempat mengucap...bersyukur sgtb..sy harap kita semua pon melakukan pekara yg sama...itu bermaksud arwah (moga di cucuri rahmatNYA ke atas rohnya) tidk pernah melakukan dosa2 besar..insyaallah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...