Tuesday, August 14, 2012

SALAM LEBARAN 2012

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI KEPADA SEMUA. SALAM KEMAAFAN DARI KAMI, KELUARGA ARWAH YASMIN J HUNWICK.  SUDILAH KIRANYA SEDEKAH KAN ALFATIHAH UNTUK ROH ANAK KAMI DAN T.KASIH ATAS DOA-DOA DAN TAHLIL YG DIBUAT ATAS NAMA ARWAH.   BANYAK AUNTY, UNCLE DAN ADIK-ADIK ARWAH TERIMA DARI SELURUH MALAYSIA.   T.KASIH KERANA MENGHUBUNGI AUNTY SEKELUARGA MELALUI BLOG, FB DAN TWITTER.   JIKA ADA REZEKI KE LANGKAWI SAMADA DENGAN RAKAN ATAU KELUARGA, SUDILAH HUBUNGI KAMI DISINI, INSYAALLAH KAMI AKAN LAYAN SEBAIK MUNGKIN DAN INSYAALLAH AUNTY AKAN BAWA MENZIARAH PUSARA ARWAH.

TAK DAPAT MAMA, PAPA DAN ADIK-ADIK BAYANGKAN HARI RAYA TANPA MU SAYANG ..........:'(

WASSALAM


 

30 pengkritik:

Ini BAMBS! said...

Selamat Hari Raya,Aunty. Semoga Yasmin bawa banyak bekal menjelang Syawal ni kat 'sana'...

Anonymous said...

Salam lebaran juga buat aunty sekeluarga (: dan takziah atas kehilangan insan tersayang.

F.Najihah said...

Assalamualaikum Aunty......Saya nak ucapkan Selamat Hari Raya buat aunty and semoga Aunty sekeluarga tabah menghadapi dugaan ini. Al-Fatihah untuk arwah kak Yasmin.

Unknown said...

Selamat hari raya buat aunty sekeluarga.. takziah buat arwah Yasmin.. even saya tak pernah jumpe or kenal dia.. saya rasa dekat dengan dia...

zoiey said...

Selamat Hari RAya Untie. Semoga tabah menghadapi ujian Allah ini. Semoga Roh arwah ditempatkan di kalangan org2 yg soleh, Amin.

Aiman said...

Salam Aidilfitri buat Aunty sekeluarga. Sentiasa tabah dalam kehidupan yang bakal dilalui.. Dan takziah atas kehilangan puteri Aunty, arwah Yasmin. Al Fatihah. :)

nzmy dzul said...

aduh. sebenarnya nak cari info pasal arwah yasmin ahmad, keluar pula google suggestion "arwah yasmin hunwick". :)

semoga dia bahagia didunia sana.

aunty, Insyaallah segala keindahan, keistimewaan syurga dan jubah cantik wangi adalah milik yasmin.

al Fatihah.


-nzmy dzul-

YasminJHunwick said...

Salam semua, disaat-saat akhir ramadan ialah disaat-saat roh akan menangis meninggal kan bumi dan akan naik semula ke langit. InsyaAllah, doa2 kita semua akan sentiasa berterusan. Aunty ucapkan byk2 tq kepada yg komen. semoga allah membalas kebaikan anda semua.

Puan Eka said...

selamat hari raya auntie..auntie,apa facebook auntie..saya nak add

YasminJHunwick said...

Cik Eka, nama aunty di fb SAZLINA SHAHRIMAN SHAH. Ataupun pergi ke MUIZ J HUNWICK dan boleh nampak nama aunty under Muiz.

MieraMeera said...

bile kite bsabar.. Allah akan blas kesabaran kite..

walaupun sy xkenal yasmin, hanya kenal dr berbloging, sy doakan arwah ditempatkan dkalangan org beriman..

harap2, aunty sekeluarga, byk bsabar ats dugaan smua.. laluila setiap hari, seperti yasmin msih ada.. ya, yasmin tetap ada dhati aunty dan sekeluarga..

salam takziah n slamat hri lebaran..

YasminJHunwick said...

T.Kasih Miera dan semua yg komen, aunty hargai doa-doa semua. Doakan lah juga uncle Johan agar dia bersabar banyak kerana uncle terlalu rasa kehilangan sampai hari ini. InsyaAllah.

سيتي ازورين • said...

Assalamualaikum aunty . boleh saya tahu kenapa arwah meninggal ?

YasminJHunwick said...

Fareen, arwah Yasmin meninggal disebabkan accident. Google nama arwah, apa cerita pasal dia.

Puan Eka said...

baik auntie...saya dah add auntie

Anonymous said...

Al-fatihah...

Anonymous said...

as salam...sy juga ade khilangan adk yg brusia msh muda 9bln yg lps akibat xcident...kite same2 mdoakan ksejahteraan mereka disana..moga roh mereka dcucuri rahmat..al-fatihah~

Anonymous said...

Rase nye saya kenal husband untie..en Johan E Abdulah kalu x silap saya..kerja d Sheraton Langkawi..sya penah on job training d sne..pape pun saya sekeluarga mendoakan arwah sejahtera d sana..amin..masa saya traning dulu pun saya kehilangan arwah abang saya...sedih tpi idup mesti d teruskan..moga untie sekeluarga tabah..salam

✿ Fiena Saffaruan ✿ said...

Bersabar ye aunty . Semua ini hanya dugaan semata - mata . untung dia mengetahui bahawa dia dapat pergi selama - lamanya . :')

unGu said...

Assalamualaikum auntie...

sila bc chat saya kat cbox..

terima kasih :)

maro rozalez said...

slamat hari raya untie sekeluarga. Moga tabah menghadapi dugaan ini.
Ini kali pertama sy masuk ke blog arwah. secara kebetulan terjumpa. tapi saya pernah dgr kisah arwah ini.

InsyaAllah moga roh arwah ditempatkan dikalangan orang beriman

Anonymous said...

Saya cuba search di fb tapi tak jumpa aunty pun...muiz j hunwick pula coverphoto mcm family lain..

GARDEN OF ART said...

assalamualaikum... aunty ,, bnyk2 kan bersabar ...dugaan dariNya buat aunty n ur fmly...wlpn tk kenal , sya n klurga ucpkn tkziah buat klrga unty ok.. :) I knw that u r s0 str0ng right...btw,slmt hri rya buat aunty n family... (^_^)

nurmisnan said...

salam dearest Mom Yasmin..
pertama sekali saya ucapkan takziah + al fatihah untuk arwah agar roh beliau tenang disana..

Untuk Mom Yasmin semoga tabah hadapi dugaan dan pemergian arwah. Redha atas pemergiannya. Cukuplah dengan doa dan bacakan yassin setiap hari agar roh beliau lebih tenang. Jika arwah masih hidup beliau juga tidak mahu melihat orang yang disayang terlalu sedih.. simpan gambar2 dan memorinya dalam kenangan..

Jaffar said...

Selamat Hariraya pada Puan dan sekeluarga.
Sungguh pilu bila yang di kasihi tiada di hari yang mulia. Apa pun, doa kan beliau berada di tempat yang mulia di sisi Nya.
Sebagai seorang ayah kepada 4 remaja, saya merasa apa yang Puan rasa. Bersabarlah.

Anonymous said...

assalamualaikum. 1st of all, al fatihah to arwah. maaf mungkin sdh terlambat. kuat kn semangat ya anty, inshaAllah arwah baik baik sahaja di sana. doa sahaja, mmg kehilangan sgt perit. tabah ya anty , tp anty, apa yg lain ckp tu benar. even baru saya tahu benda ni , tp mmg rasa kehilangan . terus terang, arwah mmg sweet. maaf kalau lancang . al fatihah.

Eira said...

Salam. Al fatihah utk arwah. .Kak fb akak ape ye?tarikh mninggal arwah sma tarikh ulgthn pkahwinan sy. . N ujg bln 6 sya brcuti d langkawi. Klu tahu awal, mgkin sta dtg mnziarahi family akak n pusara arwah. .

Unknown said...

Sabar ye aunty..

Ayu Ibrahim said...

sedih..n saya tahu bagaimana rasanya..bila kehilangan seseorang yang amat kita sayangi n bermakna dlm hidup kita..saya pun pernah lalui apa yg auntie n family lalui sekarang ni..saya da kehilangan mummy saya utk selamanya..terasa terkilan sbb xsmpat nk bt arwah happy..terpaksa kehilangan kasih sayang seorang ibu adalah perkara yg paling pahit n sukar utk saya terima...sungguh diri ini sgt dahagakan kasih seorang ibu..dan..tak pernah trlintas pun yg diri ini akn kehilangan ibu yg tercinta dlm usia remajaku..:'( utk arwah yasmin pulak..arwah amat bertuah punya ibu sebaik auntie..apa-apa pun auntie sabar ye..mgkin ini yg terbaik yg telah Dia takdirkn utk kita semua..semoga roh arwah mummy saya n arwah yasmin dicucuri n tenang di alam sana..insyaALLAH..oneday kita pun akn follow mereka..allahuakhbar...

Ayu Ibrahim said...

sedih..n saya tahu bagaimana rasanya..bila kehilangan seseorang yang amat kita sayangi n bermakna dlm hidup kita..saya pun pernah lalui apa yg auntie n family lalui sekarang ni..saya da kehilangan mummy saya utk selamanya..terasa terkilan sbb xsmpat nk bt arwah happy..terpaksa kehilangan kasih sayang seorang ibu adalah perkara yg paling pahit n sukar utk saya terima...sungguh diri ini sgt dahagakan kasih seorang ibu..dan..tak pernah trlintas pun yg diri ini akn kehilangan ibu yg tercinta dlm usia remajaku..:'( utk arwah yasmin pulak..arwah amat bertuah punya ibu sebaik auntie..apa-apa pun auntie sabar ye..mgkin ini yg terbaik yg telah Dia takdirkn utk kita semua..semoga roh arwah mummy saya n arwah yasmin dicucuri n tenang di alam sana..insyaALLAH..oneday kita pun akn follow mereka..allahuakhbar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...