Thursday, February 23, 2012

Bukan senang nak bagi hadiah b'day kpd remaja sekarang..

Yasmin Binti Johan kini sudah berumur 17 tahun tepat pada 22.2.2012, 8.29 a.m :')
Aww, cho chweet of me...
Walaupun tak update lama, kes kena rejam dgn telur dgn air busuk & serbuk kunyit dalam tekak tu aku malas nak sentuh.
Pasal boifren2 sepah sepah berciciran pon aku tak mau sentuh. ok ok.
Birthday kali ni, harinya pun boleh la dikatakan special, compared tahun lepas..
Ainiway, aku bersyukur sangat2.. Hidup lagi aku berumur 17 tahun ni.. (ayat tunggang langgang)
Happy, happy jugak tapi.. Hok aloh, SPM pulokkkk.

Terima kasih kepada yang ucap dan yang bagi hadiah..ecece :P
Bukan senang tau nak bagi hadiah kat teenagers ni, depa bukan macam budak2 yang
dulu dulu boleh la bagi kaler crayon pon kemain syok.
Tapi aku tak kisah ;P dapat chocolate cadburry peppermint pon jadi la. HAHAHA,
Ceh tak reti bersyukur -_-

Tapi kan, isu ni membuat kan aku rasa ada inspirasi nak buat pasal
'Hadiah apa yang sesuai utk para remaja ni bila nak sambut hari jadi?'
Setiap kali birthday kawan2, aku jadi pening nak beli apa.
Nak dijadikan cerita, pernah aku buat tawaf kat shopping complex HANYA berfikir nak beli apa kat kawan. See, susah kan? Oi penat tau nak fikir teenagers sekarang suka menda apa.
Aku dah tanya Professor Google, tapi Professor Google pon give up.
Aku macam lawan kerut dahi dengan prof tersebut, fuhh 45 degree baq hang.ok dah sambung.
Tapi bukan isu ni aku nak picit. Eh, tekan.

Ada sesetengah pendapat kata takperlu benda yang mahal2.. Asalkan, benda tu boleh mengingatkan seseorang tu. K aku taktau macamana nak explain kat blogging.
Buat2 faham jea la. == Faham? Baguih.
Orang kata, perempuan ni susah nak bagi hadiah apa. Kang beli ni, tak suka.. beli tu, taksuka pulak.
And for guys yang ada GF tu,anda boleh tanya mereka straight away. Kami tau kami ni banyak garam eh gula, eh ragam.
Kepada girls, kasihankan lah BF anda, tak semena mena boifren hampa kena serang penyakit berbaur paranoid. Hahaha, eh ada kena mengena ke?
So, guys, beli bra je la. Comform wajib guna! Oh snap, pervert~ Maaf, saya baru 17. Ingatkan 18 dah.

Ok baik aku blah sebelum aku rasa aku-dah-18-tahun-tulis-benda-pervert ni.
Dah, tutup curtain.


                                                                   --- END ---


5 pengkritik:

Anonymous said...

hepinya arwah ni ms ni.last year.

Anonymous said...

hepi nya arwah min ms ni.huhu.Al fatihah.

Anonymous said...

Ni sambutan besday arwah yg terakhir kan.. em.. sedih rasa.. esk sepatutnya hari kelahiran arwah yg ke 20... sama2 kite sedekahkan al fatihah semoga rohnya dicucuri rahmat... we all love you min..

Anonymous said...

Al fatihah buat arwah

Anonymous said...

Sama beday arwah dgn anak saya. Elok time arwah tgh sambut beday saya lahir anak sulung 2012. Semoga anak saya jd org berilmi agama dan baik serta penyayang pd ibubapanya spt anak auntie. Saya bru umur 23thn. Masa lahir anak sulung sama beday arwah saya bru 21 thn. Xbyk beza umur dgn arwah tp rasa prnh jumpa dia masa dilangkawi. Alfatihah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...