Saturday, February 11, 2012

potosyut

semalam 10 Feb 2012, ada photoshoot utk pasukan sorak Fermosa,Langkawi.
k 4 photographer wuwuwuwuw ( aku tengah jakun ni, tak pernah kena shoot shoot pungg)
wahaha, aku ada FB sementara2 aje, so aku nak show off kat sini ah. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH.
ok dah.
Tapi gambar2 yang ni bukan dari photographer tu, ni dari Aniq xD
dia upload awal wuwuwuwuuww..

Ni moment2 gembira aku :') ni jugak hanya merangkumi gambar aku ja. yg lain2 kat fb kawan ku :)





Ni la Fermosa team. semuanya ada 12. 3 missing :'(
ok majoriti dah insaf pakai tudung -_-


WEEEEE with aniq xD



eiiiiiiiiiii gediknyaaaaaaaaaaaaaaaa


aida,edlin muah muah

hok aloh perempuan ni.

KLIK UTK PEMBESARAN.
gambar yang lain2 ada di fb k kawan2 fermosa ku :')

1 pengkritik:

Hak Milik Saya said...

Hee cantik laa akak ni.Comey :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...