Thursday, December 22, 2011

update benda common

Assalamualaikum..

Ok aku sebenarnya lupa berapa lama aku start blogging.
Malas punya pasai nak search berapa lama..memandangkan aku jenis main game je tuwentiforawers.(24hours)
Sampai boyfriend pun ingat aku ada orang lain.

Aku suka baca balik post dulu dulu aku.
Gedik sial :D
Sekarang pun apa kurangnya iye? Dok?
Nak describe pasal post dulu dulu lah hari ni. Macam interesting je bagi aku.
Lucah pun banyak, cece bajet insaf sekarang, padahalllll boo godaigodai.
Eh jangan nak godai sangatlah, ajal maut tu di tangan tuhan.

Ok kembali kepada tajuk asal.
Untuk pengetahuan anda anda semua yang baca post ni, aku baru sahaja balik dari Singapore dan Selangor. Aku tinggal arena game blackshot pun agak lama sebab papa aku kena tahan wad.

Kena tahan wad dekat kajang, so aku kena menetap agak lama..
Ya, papa aku kena tahan di wad.
Suspek denggi/denggi berdarah tapi syukur Alhamdulillah hanya la Tonsil virus (takreti eja)
Teruk habaq hang virus ni, jahat betul aww aww virus ni.. eiii... (nada gedik geram)
Doktor kata lama lagi kena tahan so, mama aku hantar aku dan adik2 balik lgkawi dulu
p/s NGEH DOKTOR HENSEM MUAH :*
Walau apa pun, doakan kat papa saya ye..? Supaya cepat sembuh

SINGAPORE????
Universal Studio Rocks! :D
Sup Tulang Merah Awesomeeee ;P
Marina Bay The Best! :)
Shopping mahal gila -.- Sapa sapa yang bercadang nak g bercuti tu, pergilah Universal Studio, dannnn dicadangkan jugak pergi waktu tak ramai orang..
Best gila baq hang..
roller coaster the revenge of mummy wajib naik ok?
Shrek 4D wajib tengok! Transformer ride harus naik..
Sorry lah aku memang jakun masuk kat situ.Aku nak naik semua yang ada tapi tak kesampaian..
Nak pergi lagi boleh kot mama? :D

INI MERUPAKAN GAMBAR YANG PALING AKU SUKA
gambar paling suka?
AHH tidakk!! Jangan katakan aku lesbiannnnnn..ahhh..


fyi, perempuan ni ala2 egyptian (once again,tktau eja, malas google..nak bukak tab lagi. ah malas)

*****

CHEF ZAMIR HENSEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
:*
kalau la ada vote sms, saya undi awak ah chef zamir :D
hope chef zamir menang ok ? Eiii mudanyaaaa dia niiiiii -.-
Setiap kali tengok masterchef, terjerit aku tengok muka chef zamir ni..
dah macam perempuan tak cukup kasih sayang dah, pegang rambut kusut,mata bulat, jerit sini sana.. erhhh.
Dia ni idola saya, walaupun Yasmin sendiri tak pandai masak.err.
:* :* hihiiihihi gEwdIxXnyEwWW.

******

Tahniah kat budak2 PMR, yang berjaya tu aku ucapkan jangan nak syok sangat, SPM ada lagi, yang tak berjaya tu pun jangan nak syok sangat jugak la. (ayat janggal)

Bitidabelyu, dah masuk 2012. Ya Allah, cepatnya masa berlalu
SPM tahun depan. Nak ambik lesen tahun depan, nak pergi tusyen sendiri then takpayah susah2 kan mama papa.
Nak dating sekali.

4 pengkritik:

Anonymous said...

Saya baru jumpa blog ni...Gaya penulisan menunjukkan Allahyarhamah memang sangat berbakat...

Anonymous said...

bnyk idea dlm penulisan..

Anonymous said...

Saya sangat meminati arwah,saya baca kisah arwah pada tarikh 6 jun 2011 dan masa itu saya dalam perjalanan ke Kedah dan saya terkedu bila melihat arwah meninggal pada usia 17 tahun dan saya masih mengikuti perkembangan didalam blog ini...

Unknown said...

Best baca blog arwah yasmin nihh.. Penulisannya menunjukkan arwah seorang yg periang. Semoga arwah dicucuri rahmat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...