Thursday, January 13, 2011

pagi ini....

Aku mengantuk..
Lewat malam semalam aku tidur gara gara filem Niyang Rapik
habis pukul 12 malam. Tapi macam biasa, takut punya pasal,
pukul 2.30am baru terlelap mata tu pun kena bukak lampu.
Gila tak rock aku ?

2.45am...

Kroihhh..kroihh.. *bangun tersepak bantal jatuh katil dan memang takmau ambik sebab konon bawah katil tu takut ada benda tarik* bodoh kan?

3.36am...

'' Meowwww ''
'' Owwwwwwww ''
'' weyawwwwwwwwwwwwwww ''
'' maoooooowwwwww ''

*tercelik*
memandang ke arah tingkap bawah.
4 ekor kucing sedang beromen bergaduh. Mungkin pasai awek dia taktau mana satu bapak kepada anaknya kot. Ya , aku boleh translate bahasa Kucing. Mamun punya pasai.
Aku bukak tingkap, ambil compact yg dah tak guna terus aku baling ke arah kucing2.

'' TOINGGGG ''


kucing2 lari berteraburan. Dan aku hepi terus sambung tidur. Tengok. sanggup aku berkorban satu compact powder semata mata nak kasi kucing2 tu diam.

4.39am..

'' JUST GONNA STAND HERE n WATCH ME CRY....''


nak haram. sapa pulak cry ni ? *pandang phone*
'' *&%^( bila masa aku set jam pukul 5 ? snooze la. 6.30am aku bangun nak kejut Fakhrul Hakim tu ''

5.45am...

''PRANKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!"

*opocot mak kau meletop*
(haha. tipu ngat aih. ada ka time tidur melatah?)
YA Allah... apa pulak ni ? Nak tidur pun tak senang lah!

*tergendar suara dari luar*
''PUMPANG PUMPANG PUMPANG. HANG NI BLABLABLA SAPA YANG BLABLA ''

*aku tarik selimut menutup telinga*
..
..
..
*masih kedengaran suara orang marah*
..
..
..
..
.. '' HANG NI TU LA BLABLABLA LAINKALI BLABLA "
..
..
..
..
..
..
..
..
*ini takboleh jadi*
..
..
..
..
..
..
..
..
..
*sabar*

..
..
..
..
..
..
..
..
* ambik bantal , bantal peluk , handphone , jam , wallet , turun katil pastu tidur bawah katil. Pedulik hapa hantu nak tarik ke nak mengorat ke. aku nak tidur aku nak tidur. &%((% punya jiran! aku ingat aku nak pindah kawasan hulu hulu biaq la orang nak kata aku ni orang burma ke bangla ke. AKU NAK TIDUR!! *

(ulasan panjang lebar)

6.30 am..

Jam phone bunyi lalu kejutkan 'dia'.
Aku rasa aku betul betul takcukup tidur. Mai pulak aku tidur bawah katil yang berhabuk itu.
Ya , sakitla aku lepas ni. Kadang2 aku rasa annoying bila dapat jiran-tak-dapat-kawal-marah-time-orang-tidur juga kucing baru masuk alam remaja. *ehemm!

agak agak hampa pon ada dak situasi macam ni ? atau lagi teruk?
Sabar la Yasmin. Kau kan baik.

3 pengkritik:

NaJib ChroNicz™ said...

kejut sapa 2?
jeles nye saye
:(

NaJib ChroNicz™ said...

kejut sapa 2?
jeles nye saye
:(

Encik Tikus said...

masih dalam proses memahami entry nie,, brrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...