Saturday, January 1, 2011

1.1.11

tarikh ni best kalau nak post entry walaupun idea tak dak nak dicurahkan.
p/s ; ini bukan isu ok? kang kata
'' yasmin johan kata tarikh 1.1.11 ni-memang-wajib-kena-post-entry sebab dia kata tarikh cantik. "
bodoh kan?

Jadi aku rasa aku nak cerita tentang semalam macam mana situasi aku sambut new year.
huh -_-'

Oh ya, selamat tahun baru semua blogger-ians.
New year, new hope.
Ya ka new hope? macam tak je?
Ya , aku ada azam baru yang sangat tinggi.Mungkin dari fizikalnya orang takkan nampak.
Contohnya , aku ni blurr dan selamba orangnya.
Tapi hati aku sangatlah bertungkus lumus. seyes aku taktipu.
tolong la percaya kat aku kali ni. (mata bersinar sinar)
*saja buat ayat dramatis.Kasi nampak impak drama azam sikit*

dan azam baru aku ialah nak buat SPM ni betul betul and takmau main main dah.
Kalau aku tak berjaya dalam SPM ni pun aku mungkin nak berjaya dalam bidang lain.
Contoh bidang music. No , bukan nak jadi macam Yuna. Suara aku tak sedap.
Please faham.
Betul la apa kata mama aku
" Hang ni serupa orang kena ketuk hang baru nak sedaq "

maksud yang tersirat dan tersurat cukup jelas.
No , dalam hidup aku takda perkataan 'menyesal' dalam kamus prinsip aku.
*wah wah yasmin , baru baca 1 novel dah guna ayat novel?*
tengok ! serius tak serius aku ??

tudia baru ja taip habaq kata nak tulis pasal situasi aku time sambut new year.
dahh lupa.
ok la aku sambut new year just tengok piung piung je.
piung piung la.
takkan taktau ? piungg2 tuuu.. alaaa..
yang bunga api mercik mercik tu.
senang kan cakap piung piung ?

Afif : Yasmin , lepas ni nak p mana malam ni ?
Yasmin : Nak tengok piung piung.
Afif : -___-'

------------------------------

6 pengkritik:

ENCIK TIKUS said...

pekat bebenor loghat langkawi nya mien, LOL

Anisa said...

i tought that yesterday was a new year.

erkk..
happy new year yaa

Unknown said...

piung piung.. haha.. klaka la.. btw, hepi nu yer beb! :)

Maya Sarry said...

piung piung la apa la mien ni . haha :D

Anonymous said...

Piung piung ... Arwah seorang yang periangkan .. Hurm ... Al-fatihah ..

Anonymous said...

afif..untung awakk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...