Saturday, January 15, 2011

best tak ada kembar ? (entry pendek)

Semalam , aku ada chess lesson / practice chess..
yes , aku mula melibatkan diri dalam catur semula.
setelah sekian lama aku dah takmain utk sekolah jadi aku tekad nak mula balik.

so , semalam aku pergi practice chess sebab ada tournament wakil sekolah.
Balqis juga Sara Sofia pun ada sekali. Iaitu rakan catur aku.
Kami ni suka sembang/gosip/buat gila atau buat gedik dan macam2 lagi lah.
Then tiba2 aku tegerak hati nak tanya kawan aku,Balqis tentang kawan kembar aku dulu. Hanum Syahira.

Aku : Qis , kenal tak Hanum Syahira ? Sekolah sama ngn Qis kan?
Qis : A'ah. Sekolah sama. EH!! Hampa punya muka nak dekat sama! dah la keding putih cantik lak tu!

Aku : caish! aku tak cantik pon. Tapi aku suka tengok muka dia. Natural beauty.
Qis : Ellelele, takmengaku. Kenal ke?

Aku : Ofkos ah. Dulu kawan sekolah X dulu nuh. Tapi satu je beza. Dia ada lesung pipi* kan.?
Qis : Yup. Cantik kan dia?

Aku : Sumpah ramai peminat.
Qis : eleh , macam puji sendiri .mentang2 muka sama.

Aku : HELLO! (gaya gedik) dia lagi cantik ok. sumpah!
ok aku stop perbualan aku disitu.

-------------------

persoalan aku sekarang.. best tak ada kembar ?
best kan ,muka sama.. kehendak sama.. umur sebaya..
tapi kita kena bsyukur juga dilahirkan dengan cukup sifat.
Cuma orang yang ada kembar ini sangat bertuah saja :)

Oh ya kalau hampa rasa nak tengok gmbar nah aku uploadkan.


orang kata yang nampak sangat ketara tu tang mata dan bibir.
tapi hidung je taksama. pandai2 la nah :)

oh mungkin dalam gambar ni taksama sebab camera trick ke apa ke. tapi bila kami jalan sama2
memang orang kata kembar :)
nway , aku miss Norhanum Syahira ni. Aku pun nak minta maaf kat dia sbb curi gambar tanpa kebenaran.Hik3.

4 pengkritik:

Ayeem Jemain said...

tapi min lagi comel! :D

ENCIK TIKUS said...

ahaha apesal macam tak same ? grrrr

anamizu said...

due2 comel!!!
bes je kalo ade kembar..
cik ana teringin nak ade kembar..hihi

recent post : |pernah jawab panggilan camni???|

Unknown said...

Ya Allah, berilah hamba mu ini ketenangan, kesenangan, dan kebahagian, di alam kubur sehingga hari hari khiamat.. Alfatihah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...