Sunday, December 26, 2010

Kisah boxer+seluar track/Result PMR

Salam semua.
Tudia mau berhabuk dah aku punya blog. Memang nak spray ubat nyamuk dah.Sebab dah jadi sarang nyamuk n lalat. Tu nasib sarang nyamuk, kalau sarang maksiat ? wallahualam.
(dengan jayanya introdaksi keluar tajuk)
dah 26 Disember pon. sekolah pon nak mula dan nak masuk form 4 .
aku pulak kena pindah sekolah atas masalah tertentu.
DIAM! bukan kena tendang akibat msalah disiffflenn ok.
Result PMR aku agak teruk.Lain yang subj yang ditarget A , lain yang jadi -_-
tu la banyak main komputer kan ? *bak pepatah mama*
2-2 bahasa rasmi boleh takdapat skor ? kain batik tol.
ok mula cerita.

--------------tudia panjangnya introdaksyen---------------------

Hari ni papa aku bawak aku pi Pasaraya Billion .
dengan tergesa gesa nya aku terus pakai seluar trek dan dalam ada boxer.
Pergi Billion nak beli barang sekolah la takkan nak beli kereta Mazda RXZ 8 Spirit kot?
so salah satunya aku singgah tempat2 kasut sekolah.Dimana memang aku nak p beli kasut.(haha)
walaupun kasut aku basuh setahun taksampai 4 kali.

papa terpaksa beli jugak atas permintaan aku yang
kronikal
nak sangat.

Aku ni terpaksa pegang adik aku , Ayesha (memang nama sebenar)
sebab dia ni jenis suka lari lari serupa Aliff Aziz
Satar
nak masuk meminang dia.
Lepas tu satu lagi Ayesha aku ni suka sangat nak peluk aku.
Mentang2 aku suka kiss dia sampai lebam masa dia baby.

Kat tempat jual kasut tu pulak ada la mamat hensem tengah jaga lane 1 jenama kasut ni.
Tak heran la sangat kan. (cece , betui ka tak heran ?)
aku time tu tengah pakai seluar trek LICIN.
tiba tiba

" ALONNGGGGGGGGGGGGGGG! NAK PELUKKKKK !! " Ayesha terus peluk kaki aku memandangkan dia rendah dan aku tinggi lampai.
'' Ayesha.. dah la dah la, along nak pilih kasut ni.. " aku larang.

*ayesha terus peluk dan tiba2
'' TRETTTTTTTTT !!!!! "
- dengan jayanya seluar trek aku londeh dan menampakkan boxer warna warni merah-

'' AYESHAAA !! PAA HANG BUAT NII ? " suara kasar
'' shitbabijahannam la! seluar londeh la ! '' suara kecil
'' woi nasib baik aku pakai boxer , kalau aku takpakai ? bengap la. mamat tu tengok dak ? '' suara hati sambil pandang mamat tu.

mamat tu gelak!!! TUDIAAAAAAAA MALU NYA JANGAN NAK HABAQ !
aku terus blah dari tempat tu sampai tibai pungkok Ayesha yang nakai sampai lebam.



jangan la gelak aku lukis ni.buat2 tak paham konon.

p/s : utk pengetahuan Blogger2 yang follow Yasmin ni, result
PMS
PMR aku ialah
4A 4B
teruk kan ? TAKPA ! AKU AKAN STRUGGLE DAN PULUN UTK SPM PULAK! TENGOK LAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.!!!!

maka ya , aku sangat serius.

15 pengkritik:

Ayeem Jemain said...

4A 4B? ok la tu! i 4A, 3B, 1C hahaha. wah pompuan pon pakai boxer ya? 1st time dengaq haha

YasminJHunwick said...

dikira teruk la , tapi bersyukur dan nak pulun utk SPM ^^
ya laaa , pmpuan pon pkai boxer apa . :DD

ENCIK TIKUS said...

okey ahh tue dari xd A kan,

btw kan bagus kalau saye ada masa kejadian tersebut berlaku, keh keh

YasminJHunwick said...

haha okay xD
huh. jangann la .buat malu jeh tauu -________-

esha said...

haha. mien2. ang memg lawak laa. nseb pakai boxer. kalau tak,aku tak tau laa. hhe. btw,oke la ue mien dpt 4A 4B..takde gagal ke apa ke. spm ada lagi ;)) huu,mien dh nak pindh ;'(

NaJib the Avenger™ said...

yasminnnnnnnnnn!!!!!
nak peluk

YasminJHunwick said...
This comment has been removed by the author.
YasminJHunwick said...

sha ; apa2 pun congrats dpt full A :)
gonna miss you gila gila ;((

najib ; hahah ... takpayah .kang londeh lagi teruk mampoih =_='

. E S H A . said...

thnk youu ;) me too! ;'(

NaJib the Avenger™ said...

time saya peluk,saye jge lah awak elok2.
haha
;)

Anonymous said...

Execuse me, i m looking for my daughter.....Papa proud of your achievement....remember in life academic is not everything...be a good muslim, daughter, sister...later a profession you have passion and a little later a wife...mother and the list goes on.I like your attitude girl!...never give up and keep the determination burning! Love you my little _ _ _ _ i will be behind you always - cheering you up.

Maya Sarry said...

haha , lawak la mien ni ;D

YasminJHunwick said...

papa ; :) i have a new hope. One day I will show you that I'm not a useless person. I'm promise.

maya ; haha .ini betul:)

JEA said...

My dear Yasmin, Papa & Mama never ever think you are useless. Your happiness = our happiness. K....sai boxer tu yen yen...Esha dia yen yen...ap mcm ...wookay x Papa berbahase korang? Yo Yo relek le...d=)

Anonymous said...

Aq la mamat tmpat kjadian tuh...^^ wa ckap lu wa blik tido x lena beb...asyik tingatkn tutt sensor~...xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...