Monday, December 13, 2010

Tag dari Esha ;)

yes :) dapat tag.Dan kali ni si Yasmin memang tak keberakan keberatan nak tulis.

Apakah nama samaran anda dan mengapa diberi nama sebegitu?


: Bean , sebab dulu masa kecik2 minat cerita mr.Bean sampai mama aku panggil Bean. Kejam kan ?

Apakah hobi anda pada masa lapang?

: Buat taik mata.

Adakah anda seorang 'fanboy' ataupun 'fangirl'?


: kipas kat bilik aku ada 1 je. Aku taktau pulak dia ada jantina. Nak kena tanya ni.

Artis dan lagu negara mana anda paling minat sekali?

: Lagu Bangla paling ai minat. *tipu actually unlisted

Adakah anda rasa blog anda cantik?

: Mestilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cantik gila babi
tak.
dah lama aku tak design blog ni. sama jeh.

Siapakah pujaan hati anda selain Maha Pencipta, Nabi dan family anda?

: Family :D ( ya , aku tak faham soklan. HHA )

Mengapa anda memilih beliau sebagai pujaan hati anda?

: Semestinya la. Lain la kalau orang add aku kt fb hensem2 dan aku approve dengan jayanya kan ? *takda kaitan*

Apakah perasaan anda apabila anda dapat berjumpa secara peribadi dengan pujaan hati anda?

: Mestila happy kan kalau dapat jumpa orang pujaan :) *tetiba jawapan ada kaitan*

Apakah perasaan anda sekarang?

: Terasa diri sendiri bangang sebab suka merepek . Bak '' Lain yang ditanya lain yang dijawab "

Tahukah anda bahawa saya sayang anda?


: Awwwwwww.Really ? me tooooooo.EEEMMMUAHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
* ala ala Megan Fox cium *

Adakah anda sayang saya?

: yup. Nak lagi tak? EMMMMMMUUAAAHHHHHHH. aa.suka la tu suka la tu.

Berikan lima nama orang yang anda mahu tag..

: nk tag esha balik boleh kot?? HAHA.
Sapa nak ambik , ambik la ye :) jangan malu2 !! tampar bontot kang.


---------------------------------------------

p/s : Esha , ni melawak je. Jangan la kata aku lesbian pulak. Mampos aku kena saman dengan encik sharidan ==''

2 pengkritik:

NaJib the Avenger™ said...

WAH!!
i want that kiss in my blog.
HAHA.
can?

qiela said...

apa mksud tag ? tak paham laa,citer sikit bole? *blirrr =,='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...