Saturday, December 11, 2010

Si Yasmin baru nak bercuti?

Mood : tak mandi lagi.

Post hari ni aku just nak luah tentang aku lagi.
memandangkan kami sekeluarga sibuk bekerja
ye la. rutin harian aku asyik keluar je kebelakangan ni.
(aku bekerja? Tolong la percaya )

16hb ini aku akan ke suatu tempat :)
teka laa..
...
.
......
...
.......
......
.....
.....
....
teka la cepat..
........
....
...
...........
....
cepat laaaaaaaaa
..
........
......
......
....
....
......
........
......
......
tak dengar pon ?
...
.......
...
..
.
.
.
......
..................
.
.
.
.
...........
.
...........
.
..........
apakah ? London ?
hampir sama :)
....
......
......
......
.....
......
.....
.......
......
.........
..
.
.
...........
YAaa. betul ! jawapannya England Kuala Lumpur.
-_-'
iaitu ke Sunway Lagoon



jangan tengok lama lama.


Kesian kan aku ?
Orang lain dah agaknya muntah asid nak pergi Sunway Lagoon ni.
apatah lagi nak menengoknya.
Aku ?
Baru nak pergi. ( kesian la kesian la )
16th Dec - 20/21st Dec
Mungkin kami jugak buat trip ke Melaka. tapi taktau lagi la -_-
Apa apa pun doakan kami sekeluarga selamat sampai Di Kuala Lumpur.
:)

( post kali ni muka suci. Pelis faham )

3 pengkritik:

miyaa said...

haha.at least min dpt jugak pi holiday.melia xdpt pi lgsung. :)

NaJib the Avenger™ said...

okay.sudah baca.
hehe.klu boleh nak ikot

ENCIK TIKUS said...

ari tue pergi bukit merah ! lupa nak kabo yasmin =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...