Tuesday, November 30, 2010

10 perkara fakta eh perkara tentang aku

tak tak. No introdaksioon reproduction introduction di sini aku terus ke nombor perangai pelik aku . Fuhh macam cerita Hagemaru Hageda tu pulak.

1. Rasa dunia macam tak adil sebab ' Kenapa sekolah kena 5 hari seminggu ' walaupun diri sendiri dah tau kenapa.

2. Jealous kalau adik dapat barang yang lebih mahal/canggih dari aku.Even aku sulung , aku tetap manja yang tahap kronikal melampau kepada parents. dah diam diam.

3. Suka buat gaya Britney Spears Maria Ozawa pemain piano terhandal di dunia dalam bilik lagi lagi di bilik air.





4. Benci drama melayu/hindustan/inggeris/indonesia/korea/jepun blablabla.Ceh baik kata aku benci drama terus.





5. Aku benci drama. Eh. dah bgtahu kan ?





6. Penggemar kasut cantik tapi sangat malas nak basuh kasut sendiri lagi lagi kasut sekolah. Cuba try tanya kawan2 aku. Pernah tak tengok kasut aku putih berseri kat sekolah?





7. Online kalau boleh nak 24 sehari non-stop. Walhal bukan buat apa sangat.





8. Peminat setia Maria Ozawa. ( tu pasal lah aku suka mention nama dia )


p/s : tak bermakna aku lesbian. Pelis.





9. Tabiat dari kecil suka kopek bibir dan isi mulut sampai mulut sengat2. Pelis , tiada unsur 18SG di sini.





10. Bersuamikan Cody Simpson.





11. No. 10 tu tipu. Tapi dipersilakan percaya.





12. Berdarah banyak kacukan antara yang terutamanya ialah English(england),Melayu,Arab,Indon.Masa kecik2 memang nampak pure la. Tapi bila dah besar nampak agak melayu sikit dah.





13. errr.. aku rasa dah terlebih nombor la.aku stop laa.





14. Aku kata aku nak stop !





15. Eh degil betul la nombor ni. jadi itu sahaja buat hari ni. aku letih tapi entah rasa nak post jugak. Nak pergi buat interview ni. Ada orang nak ambik aku jadi sebagai pelakon pulak. ahh. tak habis habis nak tipu.



6 pengkritik:

Anisa said...

hehehhe
suke maria ozawa jugak
hehehhee

YasminJHunwick said...

ah, semestinya..

NaJib the Avenger™ said...

camne nak bwat gaye pemain piano terhandal dalam bilik air?

YasminJHunwick said...

najib jangan bayangkan. HAHA

NaJib the Avenger™ said...

okay.tp,terbayang-bayang gak lah.HAHA

Ayeem Jemain said...

hahaha lawak! maria ozawa? awwww.. i suka hana tajima. *insaf*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...