Monday, November 22, 2010

title itu tajuk.kan ?

aku rasa aku agak malas nak post sesuatu.
Entah la kenapa mungkin aku busy lately ?
tapi aku rasa aku nak post jugak la.
entah la kenapa.
alahh , baik takpayah dok taip statement atas tadi.
HISHHHHHHHHamudin tul =_=

aku nak post ni sebab nak buat 'dapat' award dari blog cute ini =]

TENNNNTENNN TENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN~~ (petikan bunyik lagu I love the way you lie )
ehh ada ka bunyik tententen kat lgu tu ? apa apa la



(1) apa nama sebenar / penuh kamoo ??
Yasmin Binti Johan

(2) apa nama glamor kamoo ??
Yasmin J Hunwick ( tudia nama punya pendek , mai tang glamour panjang gila )

3) berapa umur kamoo masa kamoo jawab tag nie ??
15 tahun 9 bulan ( sweet sixteen soon )

(4) apa yang kamoo fikir pasal blog yang bg award & tag nie ??
Nak nangis sebab terharu sangat :')

(5) tajuk award nie SECRET ADMIRE kan ..
so kamoo pernah jadi SECRET ADMIRE x ??
Pernah ke? Maybe. :o

(6) kamoo mesti ada minat mna2 artis kan ..
berikan 5 nama or group artis yang kamoo minat tue ..
xkisah artis apa pon ??
-Ibrahim Pendek
-Jessica Alba
-Pelakon cerita Avatar ( taktau nama , faham dan angguk2 je la )
-Cody Simpson
-P.Ramlee
-Ibrahim Pendek ( eh , dah mention kan ? )

(7) 5 atau 10 tahun akan datang , agak2 nya apa perancangan kamoo ??
Nak kawenn ( gatai )

(8) apa kata2 kamoo untuk si pemberi award & tag nie ??
Ikan keledek eh yu ikan keli ,
Daun ketum dan daun selasih ,
Kepada blog yang cute macam owner sekali ,
Yasmin ni terharu nak ucap terima kasih . =]

(wahh , pantun lagi ! macam nak masuk minang !)


SO itu lah , award dari schitah yang blog dia sangat cute ^_^

1 pengkritik:

Unknown said...

Kebebelan terdahulu? Bebelanmu menghibur hatiku.. :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...