Thursday, November 4, 2010

'' hang apa pasai ?! '' by Yasmin Joe

Bergaduh selalunya akan tercetus jika 2 atau lebih pihak
tidak puas hati sama ada ego meninggi iaitu masing masing taknak mengalah
tak kira lah samada sorang salah sorang tu salah atau betul *ayat dah lari

bagi aku bergaduh ini sangatlah normal.
Ya , normal pada dunia akhir zaman la .
Persepsi ini haruslah dielakkan sama sekali blablabla

OK AKU STOP BUAT BAHASA SKEMA . fine fine finfe eh fine.

situasi satu :

Aku dengan nikmatnya bermain Facebook , Game and blogwalking tiba tiba
ada satu chatbox keluar dari Facebook.

Glosari : Budak X = unknown
Budak Y = aku la tu

Budak X : Pak hang pi mana ?
Budak Y : Hah ?
Budak X : Pak hang la
Budak Y : Kenal ke ?
Budak X : Aku kawan dia.HAHAHA
Budak Y : what the ^$(& is your &%$(ing problem ! You mother ^$*_er . I gonna &%$) in the *#^_ from your *^$ HOLE ! HANG APA PASAI ??! AKU PUNGGAI HANG DENGAN CINCIN BELAH ROTAN NI KOTT ??
hambikk hang. syok noh maki dalam bahasa kedah ?

kasarkan ? OHH , dalam situasi ni memang betul.. aku yang salah.
Kesian budak X kena maki dengan aku takpasai(sapa suruh cari pasai ?)
OHH , apa kena mengena ?
OHH lagii ?
*OHH dalam entry ini tidak ada kena mengena dalam web ohtidak.com*

Soalan : Apakah motif si Yasmin ini buat entri ini ?
Jawapan : Motif yang tersiratnya ialah 4 perkataan sahaja

'' BUDI BAHASA BUDAYA KITA ''

Tudiaa .lama tak menaip perkataan itu
Maka YA , 4 perkataan ini sesuai untuk aku T__T
takfaham ? Alahh , angguk je la faham. Aku taknampak aku taknampak*sambil menutup nutup muka
-----------------------

Moral : Kepada kawan kawan disana ke disinun ke tak kisah lah , jangan la cari pasal yang boleh mengungkit pergaduhan. Dan SATU LAGI ! kepada rakan rakan yang mengenali saya , kalau saya buat salah , sila beritahu saya a.s.a.p sebelum bimbang saya buat lagi perkara yang sama.
Please jangan pulaukan beritahu kawan kawan yang lain atau keluarga untuk dipulau.

p/s : Saya tak menyebut nama siapa siapa di sini. Siapa yang makan cili , dia terasa auranya.

-entri pendek/mengayat hati setakat ini-
*dah dah ! tutup langsir,curtain,tingkap dan pintu. Si Yasmin nak beradu.*
cehh.podha

2 pengkritik:

ENCIK TIKUS said...

fuyoo, dah boleh komen xD

Anonymous said...

Min ... Min... Min ... :-')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...