Wednesday, October 20, 2010

''ALONG , COUPLE TU APA?'' diwartai oleh Yasmin Kapal Titanic Karam

sebagai kanak kanak yang baru matang
aku rasa aku jugak ada hak nak cerita pasal lovelife
Pelis , bukan nya aku nak bagi alasan cuz tak update blog berkurun
seperti Harimau muntah kan pc keyboard aku sampai huruf 'A' hilang.
dan aku takboleh taip.
OK mengarut dah.

Well , today aku ada buat interview dgn adik aku muiz pasal Love life si Muiz
(adik aku)
Biodata Muiz ;



Nama : Muiz Bin Johan

Tarikh Lahir : 20.10.1997

Tinggal : Kampung Pinang Sebatang*tipu

Minuman kegemaran : semua kecuali air masak

Makanan Kegemaran : semua kecuali masakan bibik aku

Anak kepada : 2 daripada 4 adik beradik

Hobi : mencarut , pukul adik , cabut ranting kayu depan rumah , curi cotton bud mak dan sewaktu dengan nya

Kelemahan : Selalu dibuli oleh kakaknya , takut lipas terbang

Girlfriend : Demi Lovato *tipu lagi

amboi min , bukan main lagi mengata adik
------------------------------------------------------

Ini antara perbualan aku/interview aku dengan muiz pasal Love Life

Yasmin : *sedang main mesej dengan seseorang*
Muiz : *capai remote control lalu buka channel 611Ceria*
Yasmin : *memandang muiz*
Muiz : Hang asyik dok main henpon ja..
Yasmin : awatnya ? jeles?
Muiz : dak aih..
Yasmin : Hang tadak girlfriend ka?
Muiz : mana ada !
Yasmin : Tipuu ! habis tu &$^%* tu sapa?
Muiz : tu cerita lama
Yasmin : siap buat walpaper kat phone lagih
Muiz : aku dah habaq tu cerita lama!
Yasmin : ambik ambik gambaq .. *hentam lagi!*
Muiz : Bodo la hang ni
Yasmin : dah betui kan ?
Muiz : hang tu bapa banyak kali couple and break ? habaq mai sapa Bf hang la ni ? * ahh , aku kena hentam pulak *

*zharif dan ayesha datang tiba tiba*
(adik ke 3 dan ke 4 aku)

Ayesha : along , KAAPELL tu apa?
Yasmin : Emmm *cuit cuit muiz*
Muiz : Sha , couple tu macam err
Yasmin : dia bergaduh
Muiz : yaa , pastu dia baik balik ..YAA , betul betul
Yasmin : haa , tu la couple *tahannnnnn gelak , berusaha tamau gtau adik*
Ayesha : tipu la....
Muiz : LA ILAHH ,BTUIII ! tak caya pulak. *dengan yakin*
Ayesha : Abang tipu.....

Zharif Mencelah tiba tiba

Zharif : Haa , ? along apa tu kapel??
Ayesha : depa kata Couple ni macam bergaduh , lepas tu baik balik.
*sumpah aku tahan gelak*
Zharif : Betui ka ?
Ayesha : Tak caya Tanya Along
Yasmin : errr , Ya ya ya..
-----------------

aku rasa takpa kot muhong kat adik aku ni
Muhong sunat namanya..

apa apa pun Adik saya yang saya kasihi ,
nanti Along bgtahu betul2 ya.. adoii..
p/s : Ayesha = 8tahun
Zharif = 11 tahun

6 pengkritik:

Unknown said...

hehehe,,so cute bila adik kamu tnya,,gelak baca n3 neyh,,mihihi,,,

Unknown said...

hehehe,,so cute bila adik kamu tnya,,gelak baca n3 neyh,,mihihi,,,

YasminJHunwick said...

HAHA , kanak kanak katakan xD

Anonymous said...

Sadly, the time didn't come. She couldn't get the chance to explain to her beloved Ayesha and Zharif...

Al Fatihah

Unknown said...

Al - fatihah buat arwah Yasmin Johan. :((

Anonymous said...

Sad... Al fatihah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...