Wednesday, October 13, 2010

satu petang yang indah...

cehhcehh . Satu petang yang indah la sangat

-------------------

Aku : Mama , nak keluar boleh ? Boring la

Mama : Pergi mana ?

Aku : Jalan jalan

Mama : dengan sapa ?

Aku : Kawan kawan

Mama : sapa ?

Aku : classmate , Main bowling , wayang , kelah blablabla

Mama : ada duit ?

Aku : *buka dompet checkcheck ada RM45 *geleng geleng kepala

Mama : Nak jalan jalan tapi takda duit , macamana ?

Aku : *buat muka 10 sen

Mama : *ambil handbag lalu buka zip bag

Aku : *hati berbungabunga

Mama : *keluarkan sesuatu kad warna pink lalu bagi kepada ku

Aku buka dan baca

'' 2.30pm , 13 Oktober 2010 = KLINIK PERGIGIAN X
( DR . X ) JIKA TIDAK DAPAT HADIR SILA BUAT PANGGILAN 04966**** UNTUK TEMUJANJI HARI LAIN. ''


Aku : check gigi ?

Mama : Buat BRACES

Aku : OH NO.

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...