Monday, October 11, 2010

11.10.10

aku rasa aku nak terjun bangunan restoran MekDi

MENGAPA?
MENGAPA?
MENGAPA?

Penilaian Menengah Rendah DAHH MAMPUIHHHH
*sori ayat kasaq . Syokk smpai kena mandi wajib
*ghairah sangat la kot ==

seriously banyak benda aku set kan nak buat apa lepas PMR

1. Jalan jalan
*well yang ni common la kan ?

2. Hang out with friends / old friends
*kawan aku rancang dia nak bawak kereta. Aku no hal. Yang nk kena saman bukan aku.

3. Shopping
*ehemm ! bajet mana ?
p/s : Saya bukan orang kaya n peminta duit dengan mak bapak saya ye. HAMPAA TAKPAA LAA , ORANG KAYAAA.

4. Jamming
*bajet suara macam cicak tokek. Ok la tu

5. Kerja part time di CC
*Aktiviti ni aku tak sarankan sangat tp kalau dah takdak kerja sangat , cari kerja. Ye tak ?
p/s : di kedai mama aku ok.

6. Nganga di rumah
*AAAAAAAAA IIIIIIIIII UUUUUUU EEEEEEEEEEEEE OOOOOO

ATAUUUU
7. buat buat taktau macam ni

'' WEHH , PMR DAH HABIS KE ? TAK PERASAN PON ? BILA HABIS ? ''

sambil buat muka mintak lukuk kepala.

-----------

hampa nak aku pilih yang mana ?

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...