Monday, September 6, 2010

Raya Oh Raya

Salam semua blogger
amboihh , lama betui Makcik Yasmin ni tak update blog
busy jaga ibu kucing yang tgah bunting
yaa , cemong aku bunting
nasib kau bunting Cemong
kalu tidak aku tarok kau kat pasar
YAAA , SAYA KEJAM

Raya datang lagi
memang excited tahap kena mandi wajib
*ehemm!
ahh leceh la =='
apa kes buang emak dan ayah pulak ?
dulu asyik kes buang bayi
sekarang isu emak dan ayah pulak ?
kenapa ?
ohh , tau dah .? *ohh saja buat taktau

okehh laaa
tahun ni Si Yasmin ni nak beraya di Selangor
area Kajang , Semenyih la lebih kurang
nak datang beraya ?
sila on bluetooth untuk search saya ya.
*ehh , zaman sekarang dah pakai GPRS kan ? ehh apa tah ?
dasar ketinggalan. Dok jaga kucing ja

okehh laaa
Di sini saya nak Ucapkan kepada blogger
'' SALAM AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN ''
i know there're so many mistakes that I do tanpa disedari
oleh saya sendiri
*ahh , ayat english wajib kena highlight*
Maaf ya kawan kawan kalau Yasmin ni ada buat silap bila tengah blogger nih
biasa la , setiap manusia buat kesalahan :)
* muka suci

ohh ya ,
ingat nak upload gambar aku dengan kertas Raya hand made aku
tapi blogger ni buat mood bebai . O SAKS !
*O SAKS takda kena mengena dengan kedai apek yang jual besi buruk yang berdekatan dengan rumah anda*

-----pembetulan-----
sebenarnya aku busy bukan sebab jaga kucing
jangan percaya !
aku banyak tak post entry lately sebab aku nak pmr ,
pastu ada raya pulak
then internet aku buat mood macam puasa
ahh ! kenapa ada macam macam halangan nih.

ps : baju raya warna purple !!! YAA , AKU PULUN NAK HABAQ

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...