Tuesday, August 24, 2010

Dear Hadiff ,

Surat ini di reply oleh Bobo sendiri.
dia tulis dengan tangannya sendiri jugak
walaupun agak susah nak baca , tapi nasib aku pandai translate bahasa bear
*aku google 63 kali , baru dapat trnslate
-.-

Dear Hadiff ,
Bobo kat sini sihat sihat saja..
Hadiff lak ?
Bobo sangat gembira dengan Yasmin..
Walaupun kadang2 ada gak part yang Bobo tak suka dengan Yasmin -.-
Yang Bobo suka , Yasmin selalu tidur dengan Bobo.. dia suka peluk Bobo
lagi lagi kalau tengah sejuk..
tapi yang taksuka nya
Yasmin suka sepak/tendang/terajang Bobo bila dia tengah mengigau
atau mimpi dia tengah main bola
mentang mentang la Bobo ini peminat setia Italy .
-perenggan seterusnya-
Bobo suka kalau dilambung lambung kan oleh Yasmin..
macam I believe I can Fly jeh
tapi kadang kadang Yasmin ni lambung sampai tercampak kat belakang
almari yang penuh bersawang itu..
nasib dia bersih balik..
Hadiff , Bobo rindu kat Hadiff ..
nanti nak suruh Yasmin bawak Bobo jumpa Hadiff k..
Bye...

-----

sorry ada beberapa ayat aku tak faham apa Bobo nih tulis..
dah search ratus ratus kali
dia guna bahasa pyramid kot -.-

ayat yang aku bold tu sengaja kasi bold
Bobo mengata aku -.-
Hadiff , Bobo ni pengorek rahsia laaa
=='

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...