Tuesday, June 1, 2010

thanks to all my bestfriends :)

i love you
143
ti amo
aishiteru
wo ai ni
sayang mereka
saranghaeyo
sarangburung
sarangburungPipit * ah , jangan percaya aku tipu

yaa , semua kata2 itu perlu bagi kepada kawan2 ku
err , except yang sarang burung tu tak la

tanpa mereka aku akan gelap
*ini ayat hiperbola ok. jangan ingat lain2
ohh pelis , takkan aku nak ajaq hampa b.melayu kot ?
aku cakap eh taip terus ok ?
err boleh ?
...
...
...
...
boleh tak ni ?
...
...
..
....
...
...
...
...
ok boleh ?
..
....
...
...
...
...
tak ?
...
...
...
...
...
...
kk
tang mana tadi aku dah lupa dah
ok , aku patot berterima kasih kepada mereka kerana mengingati aku :)
TDC crew ofc
and and and Amelia Muahmad ! * melia , kalau salah eja pelis tegur :)
my old friend yang sekian lama tak berjumpa
when i was the selekeh-ness in SK seri negeri , Langkawi
i still remember her when i luv to disturb her during
she s studying
*grammar,vocab fail ok i know.

ohh ya , kata pasai english
buat kali ke2 aku dapat A dalam midyear exam
syoq tahap tampaq pipi sendiri

so soalan nya , mengapa perlu berterima kasih kepada mereka -part II ?
- tanpa mereka mungkin aku terlebih skema
- tanpa mereka mungkin aku sudah terjebak dalam perkara yg tak elok
- tanpa mereka mungkin aku lupa diri
- tanpa mereka mungkin juga aku tak kenal apa itu sebenarnya ' cekodok '

*cekodok ?
watever la , sbb syasya suka dok mention pasai cekodok . sedap kot ?

ohh yaaa ~ gathering TDC akan diadakan oke kawan2 :)

falah , putra , aina *erkk aina ??! , ayyub , hadiff , esha , mirol , anna , suriaaana , dan sapa2 lagi di jemput ok :)
terima kasih
sama sama
---

nak makan McD la pulak . aduh

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...