Friday, May 28, 2010

memasak Part II

Soalan Yang Ke-2
ANDA TAHU MEMASAK ?

'' Tahuuuuuuuuuu , hari tu kan i ada masak utk boyfriend i oke . Jangan jelesss~ ''
'' Bolee , la ala ala sekadar keperluan seharian aku je , bujang katakan ''
'' Nope ! Sumpa i tanak pegang pinggan magkok kuali tu oke , haishh. Panas tangan i and takpasal hitam . Kalau nak pun . i bgi bibik i je buat tawwwwwwwwwwww~ '' [ nyampah siot if perempuan camgini ]

JOM TANYA YASMIN ~
ohh saya sangat lah jarang mahu memasak
hanya banyak tolong anti sekadar perlu saja
kecuali kalau sleepover , memang kena wajibalGhonah nak kena masak
no no , bukan megi saja ~ haishh

di rumah kalau aku masak ,
mesti mama dengan anti aku kata aku buang tebiat .
kangg takpasai meletop letop gas sebab aku
haihh
*ok ok tak dak la sampai macam tu sekali

adoi , mama pasang lagu zombie tu pulak =,=

ok back to topic
maaf ya dewasa dewasa sekalian
aku mungkin takkan mention atau terlibatkan nama siapa siapa
dalam entry ini .
Pelis faham . sebab entry ini sangat lah sensitiff
siott , sebenarnya tak sensitif tera mana pun

aku memang tahu memasak
dari mana aku belajar ?
ofcourse dengan kelas KHB aku .
Tanpa cekguu NOREIDA mungkin aku jadi tomboy
terima kasih cikgu
sekali lagi , BANGGA CIKGU NOREIDA DAPAT PELAJAR CAM AKU
aa , CIkgu !
sorry la hari tu saya tak bg hadiah hari guru ok ?
tahun depan InsyAllah saya bagi :) * senyommmm depan pc

-perenggan seterusnya -

adoii , dvd puaka niyang rapik tu rosak pulak dah
macamana nak tengok ?
nak kena beli lain dah ni
cetak rompak ? TAK !

'' BUY ORIGINAL , SEE ORIGINAL ''

cehh , apa salahnya copykuceng ayat kat wayang kan ?
mama pasang lagu Already Gone kelly Clarkson pulak -,-
ok aku sedar aku melalut

KENAPA TAK STRAIGHT TO THE POINT SAJA ?

aku taktau ! dah lumrah aku kalau buat kerja tak bersungguh sungguh !
kenapa begini ? nak berubah macam dah terlambat
no no , still awal i guess .
Maria Carla's mom sudah nasihat aku

'' NO , IT'S NEVER TOO LATE IF YOU REALLY AND STILL WANT IT OR LOVE IT ''

ok ayat tu ada sikit aku ubah
sebab dah lupa apa dia cakap
tapi dia punya maksud lebih kurang je

mama pasang lagu When You Say Nothing At All lagi
dan aku mengubah kannya kepada lagu Croation Rhapsody by Maksim
laaa , sejak bila mama minat lagu Justin Bieber nih ?? :'(

----------------

MAMA TUKAR LAGUUU !

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...