Thursday, June 3, 2010

Result Exam MidYear 2010

hmm , bagi aku ok je kot result setakat ini
tapi aku sangatlah berazam agar tak terlalu over konfiden bila time
trial and PMR
so pemboleh ubah bergerak balas sekarang ialah ;

Math : B
BM1 : B
BI : A
BM2 : A
SC : B

result : 2A 3B
..
..
..
..
..
..
..
..
hmm macam ada yang kurang je
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
ohh baru ku sedar , aku ambik PMR , bukan UPSR rupanya .
start lain

KHB : C
MATH : B
SC : B
SEJ : B
SIVIK : B
P.I : A
BM : A
BI : A
PJK : A
GEO : A
SENI : Unknown

keputusan subj teras : 4A 3B 1C :(
keputusan semua subj : 5A 4B 1C 1Unknown

apakah ? Ya , khb itu telah meng-OKU kan keputusan aku
Living Skill ? HISHamudin tol .
Apa apa pun , kepada sesiapa yang dapat keputusan yang elok2 tu..
tahtahtahniah di ucapkan
kepada yang rasa tak dapat capai target yang nak dicapai
Gagal sekali bukan gagal selamanya

err , kalau gagal dua kali ?
cuaknya

-----------------------

ohh ya , esok ada party kat somewhere
tema - Retro 70-an kot ?
aduhh , bila aku try pakai baju retro
boleh pulak aku terbahakbahak depan cermin
patutkah aku pergi ?

-----------------------

mama , min dapat 5A . Boleh dapat xmusic tak ?
:'(

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...