Saturday, June 5, 2010

less than three

mengapa ramai sangat yang suka tulis
'' kurang dari tiga '' ?
simbol apakah itu ? - aku blurr sekejap -


-----------off topic pelis--------------

sebenarnya
aku nak buat perbandingan antara permainan / kata2 aku
dulu dan sekarang . iaitu darjah san tingkatan

DULU
- Aku anggap phone sangat lah tak perlu
- Sep sep sep , bom bom bom ialah permainan aku
- rambut toncang sebelah kegemaran ku
- compact powder sangat lah geli bagi ku
- Aci Sembunyi , Aci Ligan semua best time tu
- tak selalu menangis bila berhadapan dengan masalah



SEKARANG
- kalau tak pegang phone sehari tak sah satu hari
- game arcade la syok
- apa barang toncang2 ? taylor swift punya style la
- suruh mama beli 2 compact powder kalau boleh . 1 utk spare
- fehbuk , maispes , tagged dan blogger syiok
- suka menangis bila berhadapan dgn masalah wlwpun kecil

fakta : aku pernah menangis sbb hilang calculator yg last skali jumpa kat beg kawan atas kecuaian aku . bongok tak aku ? i know , budak budak

--------------------------
6th June 2010

sekarang ni aku nak sangat cerita pasai trademark *kanak2 zaman sekarang
iaitu
'' ADA AKU KESAH ? ''
atau nak lagi power

" ADER AQUWW KEYSHAHH ? '' *versi pelat

bukannya nak kutuk ya kawan-kawan
sometimes bila nak beritahu sesuatu kat kawan nu
dia dok kata ayat tuh
sakit hati kan ?
punya la lipat kain baju still dia ckp tu .
maaf , tiada kaitan

so sape yang asyik terkena je dengan ayat ni dengan kawan2
korang cadangkan ayat nih pulak

'' MACAM AKU KESAH ''
okay ? itu sahaja . sekian

*err , versi pelat nak jugak kah ?

ohh ya ya ya terlupa
sapa yang rasa otak lembab macam kain tuala baru guna tu
less than three tu maksudnya
<3 lah . takdapat lagi ?
pergi mati :)

*sorry ayat kasaq ngat aih

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...