Tuesday, June 15, 2010

title tu taitel

KL BORING

ya , apa apa pun sorry la nak bgtau kalau tu hometown hampa ka
tempat tinggal hampa ka ,
memang saya kejam nak bagitau yang KL BORING
*kepada budak2 langkawi.. KL itu KUALA LUMPUR okay ?
kang ada pulak budak2 yang sangat-lah-bodoh pi kata Kit Lut atau Kuah , Langkawi

sebab apa boleh jadi boring ?
-mungkin kerana tak naik flight so , lambat sampai .dok temenung ja dalam kereta

buat apa time tu ?
-dalam kereta aku hanya dengar radio red.fm dan mp3 saja

tak baca buku ?
-niat nak baca buku memang ada . Tapi belum nak masuk perenggan kedua mesti dah pening
sbb dok dalam kereta . Kan ?

sebab lain ?
- mungkin jugak adik2 aku demam so tak sangat berupaya boleh berjalan

dah makan ?
- ape pasal soalan ni takdak kaitan ? haish

----------off topic------------

oh ya , nak cerita sikit pasal retro nite dan kejadian kejadahnya
aku kan ada attend party yang bertema retro nite
so , aku pakai baju retro dengan keadaan lawak+burok tu
tengah tengah concert tu tiba tiba....

PIAPP ! Lampu terpadam
suasan gelap gelita nak habaq mai
huru hara , semua sibuk nak cari pintu keluar

ok ok , aku tipu ja .
haha , awat hampa percaya ka ?
camni.tiba tiba......

trett trett trett [ bunyi phone vibrate ]
so aku ambil dan jawab panggilan tu
*aku malas nak tengok skrin sapa yang call

siMisteri : hello .. err , hello
siLembab : hell-o , ya ya siapa ni ?
siMisteri : dok ada kat mana tu ?
siLembab : hah ? tak dengaq la , habaq kuat sikit
siMisteri : DOK ADA KAT MANA ?? [ lagi kuat ]
siLembab : kat party . awat ni ? mat pian kaa nih ?
siPian : ha lah , amboih sampai takkenai kita noh
siLembab : hah ? apa dia ? cakap la kuat sikit ! hingaq nih
siPian : takdak pa laa * haha , sebenarnya aku dengaq , saja buat2 takdengaq
siLembab : awat telefon ? kita sibuk la
siPian : ni , kita nak tanya.Min beli gelang telefon tu kat mana? kita nak beli
siLembab : hah ? dia kol min sebab nak tanya hat tu ja ka ?

mood nak bercakap dengan dia makin berkurang
ohh ya , sapa yang lembab jugak.. ' siLembab' tu aku la

siPian : dok aih , habaq la
siLembab : kat langolee ada , beli la kat situ .haduh

aku skip okay ? sila tukar ke channel red.fm ! :)

siPian : ni kat mna nih ? haghu hingaq ja ?
siLembab : hah ? kita kat Sheraton . Dia kat na ?
siPian : Sheraton gak
siLembab : awat yang suka main main nih . da la .nnt mesej
siPian : dakk ! betui nih ! kita kat Sheraton ada party kan ?
siLembab : la , habis tu kita kat dewan sama la ?
siPian : ya la kita dok..... TUTT TUTT TUTT

bangang ! dia habis kredit la tuh
so aku mesej

'' Hah ? kat sheraton ? awat tak habaq ? adoi ''
dia balas pulak
'' sorry , line putus tadi. takpa la . min mana satu ? taknampak pon ''
so aku balas balik
'' ingat kredit habeh . takyah tau la min mana satu . buat apa kat sana ? ''
dia balas..
'' kita ada hal . bukan pi syoq syoq pon . habaq la min mana satu ? ''

'' TAKPAYAH TAU ! ''

-------------

tett tett
'' Haa , min yang pakai spec besaq tu kan ? yang baju kuning ! haha , tau dah ! ''
oh no ~
so aku search dia. !
oh yaa ! memang dia ! sufian a.k.a matPian
grey colour T . mampuih mampuih

last sekali kami hanya jumpa dari jarak jauh
sebab malu punya pasai
MORAL : lainkali jangan nak gedik sangat mau attend party , HAIH

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...