Sunday, December 20, 2009

Skip bole kan mama ?

Puas dok pulun buat karangan ,
teringin aku nak buat iklan yasmin-dot-fm
[ bole kan mama ? ] ;D

tadi aku ada usha budak blogger yang aku ambil dari meyspes.
baca... and the result or the conclusion or the critics or the comments or.....
dah dah dah
so , kesimpulan kat belog dia is
jeng jeng jeng [ nada bunyi background magician ]
banyak cerita pasai boifren
baru umur 11 tahun .
ok tak tak . dia baru 12 tahun.
dah pandai belogger?
haish .
apa ? soalan ?

question : kau pun apa kurangnya min ?
answer : ok ok aku tau . so nak cerita pasai lain la ?

ok aku cerita pasai lain .um .
[ sambil buat mulut muncung , mata pandang sanasitusini ]
masih takdak idea.
sebenarnya aku nak translate pasal ' kampung '
no no . bukan kampung halaman .
tetapi kampung.

question : translate je lah !! lempang kot ha
answer : aku nak penerajang. bole?

ok KAMPUNG
kampung ni ada banyak jenis
antara nya dari segi:
PAKAIAN
BAHASA
TEMPAT
CARA

well, aku nak banyak tekankan di sini dari segi
pakaian dan cara

question : hai , bahasa hawat hang takmau tekan?
answer : sebab aku mau picit ,bukan tekan.

so , aku nak tanya soalan spot bagi budak perempuan yang
kampung-ness dari segi pakaian.

1. Pakai seluar jeans ketat nampak tuutt dan tuutt dan tuutt?
2. Pakai baju ketat sampai ketiak tapi pakai tudung?
3. Pakai tudung singkat,baju singkat dan kain terbelah ?

adakah ketiga tiga elemen itu akan menarik perhatian orang ramai?
kalau anda dah pakai baju singkat,tolonglah jangan pakai tudung.
haishh . tak elok lah . dan itu baru ku panggil KAMPUNG.
saket anak mata dan nerve receptor aku nak terima.

so sekarang bagi lelaki, spot soalan dari segi cara .

1. Mencarut dalam bahasa english itu power ?
2. Merokok itu gentlemen ?
3. Rempit itu tak cari mati ?

adakah ketiga tiga skema itu menarik perhatian orang ramai ?
rasa nak tembak mereka pun ada . biaq mampuih buang .
ingat anda sudah cukup berani ? tidak sama sekali .

fuyooo ,Yasmin.. serius gila hang
haha . aku nak jawapan tu sekarang .
apa apa pun msg me kat ms , tagged , fs , ym or FB .

Dibebel oleh ,
pembebel ternama ,YASMIN

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...