Monday, January 4, 2010

sekolah 2010

In your headdd..
in your headd...
Zombie zombie zombie...~

ok dah.tau la suara aku sedap,oh terima kasih ..
apa ? apa ? macam ahli kumpulan The Cranberries? terima kasihh..

soalan : Dairet intro tak dak kena mengena.Haish
answer : [ buat muka taktau sambil pandang dinding ]

ada la kan entry yang lepas, aku ada kasi tau
aku akan berhijrah ke sekolah lain
tapi tak jadi,sebab sekolah aku dah ada Rancangan Khas [ acece highlight woo ]
sekali lagi sekali lagi RANCANGAN KHAS
haha , best best .
ingat ya murid murid bukan PENDIDIKAN KHAS .

fes day school awat tah jadi boring
pagi pagi dah kena bebel dengan cikgu
dalam gambaran fikiran aku kan
nak ambik kereta kebal tu nak baling kat pentas perhimpunan tu.
pastu tak yah sekolah sekolah dah.

Intan : Yasmin!!Lama tak jumpa !! My friend!

Syasya : Yup yup~ give me 5 !

Yasmin : Hehe . Ye lah.. semua baru ya?

Intan : Yep.. eh min, kau makin lama makin cantik lah.

Syasya : hah~ Tu lahh!

Yasmin : ishh, jangan la puji.. malu tahap bipan dah nii

Intan : Eshh , betull .. kau makan apa?

Syasya : Ya Lah~ aku pun nak ikut hang gak

Yasmin : hampa nii. aku macam tak sedap hati dah ni.hehe

Intan : amboi, dah makin berseri tak kasitau









ok ok tipu tipu.

Intan : Hai min.. Lama betul tak jumpa
Yasmin : Haah lah.. Intan , kerja Rk dah siap ke?
Intan : siapp~!
Yasmin : Fuyohh, terkejut aku. Math pun siap ke?
Intan : yupp.. Jiran kami ajar
Yasmin : ohh . bertuah betul .Hang lak sya ?
Syasya : aku pulak math ja tak siap . sebab taktau,aku salin soalan balik ja.hehe
Yasmin : aku tak buat langsung. Hebat dok ? mesti sedap kena rotan nanti.

macam macam ragam lah masa tu. Sayanggg kawan2 aku.
Lagi lagi neeta . my wifey wifey lesbo. Haha ,
[ mama , sila ignore ini. hanya lawak semata mata.takdak kena mengena dengan hidup atau mati ]

emm, kata pasal mati atau meninggal..
Nenek aku baru sahaja kembali ke rahmatullah pada 29.12.2009.
2 hari 2 malam mengalirkan air mata . [ tu pon nak habaq ]
Mama kata
" Bila orang tu baik dan kuat agama, memang Allah suka tarik nyawa hamba hambanya dulu , ''

sayu betul apabila mendengarnya.Al-fatihah buat nenekku Hanisah bt Abdullah.

sekian warta berita
DIBEBEL OLEH ,
YASMIN

5 pengkritik:

Mohd Mazwan said...

" Bila orang tu baik dan kuat agama, memang Allah suka tarik nyawa hamba hambanya dulu , ''
semoga Arwah yasmin tergolong dalam golongan ini..:D

Bon Jovi said...

sayang min ketat2.. al-fatihah, amin :')

Bon Jovi said...

Min, you're star in my heart.. :')

Anonymous said...

sedih pla aku baca ,,kesian arwah...AL-FATIHAH..AMIN.

ordinary person said...

btol la apa yg ditulis tu..
" Bila orang tu baik dan kuat agama, memang Allah suka tarik nyawa hamba hambanya dulu , ''
semoga Arwah yasmin tergolong dalam golongan ini..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...