Thursday, July 18, 2013

MANA NAK BELI NOVEL YJH?

Assalamualaikum wbt,

Banyak aunty terima soalan yg sama dichat box,  inbox fb,sms, whatapps dan lain-lain.   

Untuk pengetahuan semua, Novel tidak dijual di Kedai buku. Ianya hanya boleh diperolehi dari Penulis novelnya SYIMIR YUNUS ataupun taip search difb NOVELYASMIN J HUNWICK.    Setakat ini tinggal 50 buah buku masih boleh di tempah kerana pengeluarannya yang terhad.   Cetakan pertama telah habis ditempah dan kini memasuki cetakan kedua.

Aunty harap semua pembeli memahami dan mengikut prosedur kerana kami harus mengikut kehendak printing dan pos yang mengambil masa dalam 4-5 minggu.  




Harga untuk kali ini ialah RM30 sekali dengan pos kecual Sabah/Sarawak/Brunai/Singapore.  T.Kasih kepada sesiapa yang telah membeli dan menempah, Duit dari hasil jualan sebanyak RM5 disedekahkan ke Tabung Palentine/Gaza dan membeli barangan untuk diwakafkan di Masjid-masjid yg telah ditetapkan oleh penulis. Sila layari blog penulis :
http://msmypalestine.blogspot.com/

53 pengkritik:

Nana Ameer said...

nak sangat jadi pemilik novel ni ,, tp bulan puasa ni duit tak cukup :'(

bongripper said...

semoga ia kekal menjadi sebuah menifestasi cinta dan rindu buatmu bidadari syurgaku...

Unknown said...

tq aunty ,n0vel da sampai dah.. Siap sign tu, tq sgt2 .. Cover yg atas tu xsme mcm yg lme je, 2 bru ek.. Isi same gak kn.. T pm sy ye , nk tau. Slm

.::: Princess MOMOY :::. said...

Momoy menunggu novel ni sampai. memang nak sangat
rasanya bila tgk cover cetakan kedua lagi cantik
rasanya 1-2 hari lagi sampai laa =)

Cik Put said...

aunty,saya nak sangat beli..mcm mana nak beli?:(

Unknown said...

Novel masih dijual? Bagaimana cara nak membeli?

Unknown said...

Masih ada jual lagi ker? Bagaimana cara untuk membeli nya?

YasminJHunwick said...

Salam,novel untuk cetakan ke2 dah habis. Maybe kita boleh consider untuk cetakan ke3

Unknown said...

sy berminat nak beli novel ni,,, mane nak dpt??

Anonymous said...

assalamualaikum aunty. saya tak jemu membaca posts di blog arwah yasmin ini. saya pernah bermimpi arwah yasmin. dalam mimpi itu,saya perhatikan. dia dari jauh dan byk kotak hadiah bersamanya dan dia nampak sgt gembira. arwah juga senyum pada saya. itu saja. walaupun saya tk mengenalinya tp saya bersimpati atas apa yg tlh berlaku terhadap arwah. alfatihah.

Unknown said...

sye suke membace novel ia sgad menarik.. but really arwah ini sudah ningall but bila dia meningall ..
AL-FATIHAH... =)

Syimir Yunusi said...

salam aunty, klu aunty xkeberatan, boleh tlg edit hrga novel ni x? cetakan ke-3 hrga 30rm. ramai yg mesej sy tnya, lagipun sy risau ada yg berminat nk beli yg terbaru, tapi depa silap info pasai hrga.. hehe

onlyme said...

Assalamualaikum..puan boleh sy tahu ap fb puan..sy ingin mnjadi kwn puan.

Anonymous said...

cmne nk beli

YasminJHunwick said...

Assalamualaikum, tq atas ucapan takziah dan kepada yg berminat untuk membeli novel arwah. SILA LIKE Page NOVEL YASMIN J HUNWICK dan order disini sebab penulisnya kendalikan novel, bayaran dan pos. Harap maklum. fb saya (ibu arwah) di fb
SAZLINA SHAHRIMAN SHAH

Unknown said...

As'salam Ada lagi tak novel ni :). Saya harp ada lagi :)

me said...

Assalam.

takziah saya ucapkan untuk keluarga arwah.

saya baca balik post2 arwah yg lama2, dan tgk video arwah tgh main piano. pstu ternampak kereta. untuk pengetahuan mak cik, saya peminat tegar VW. p.cik johan guna VW yek? jenis pe ek? :D

Anonymous said...

Assalammualaikum untie..sy nak order novel ni..

CUMIE said...

novel ni masih boleh ditempah ke?

CUMIE said...

salam untie, saya nak beli novel ni. masih ada ke.

CUMIE said...

Salam, saya berminat sangat nak dapatkan novel ni. masih ada dijual ke.

wanariahamiza said...

Salam ziarah dan follow. Baru tahu tentang kewujudan blog ini. :(

Eycha said...

assalam..saya berminat nak beli novel walaupun sy bukan peminat tegar novel..ni no saya ya aunty..017-7791539

Eycha said...

assalam aunty..saya berminat nak beli walaupun saya bukan peminat tegar novel..hati ni tertarik sangat..aunty bole contact sy 017-7791539 utk bagi no acc?

Eycha said...

assalam..saya berminat nak beli novel walaupun sy bukan peminat tegar novel..ni no saya ya aunty..017-7791539

Rosniena said...

hope saya dapat memiliki novel tentang arwah,mcmana saya nak dptkannya

Nurul Intan said...

aunty boleh bagitahu reader blog ini, novel ini boleh didapati di kedai Laman Buku, Taman Universiti, Tanjung Malim.

Unknown said...

Salam. Saya dah baca 70% novel ni. Saya bukan la pembaca novel. Klu sy berjaya habis kan baca novel ni, means pecah record peribadi saya. Novel ni terbaik. Rasa sedih je baca setiap helaian. Yg paling penting, arwah min menjadi inspirasi kepada pembaca untuk menjadi terbaik dalam hidup. Al-fatihah min..

Anonymous said...

mesti untung kan?? haha

Anonymous said...

Saya pun nk novel ni aunty. Ni no saya 0135706446

Anonymous said...

Tempahan msih dibuka ka aunty???

Unknown said...

(Y)

xBEN ASHAARI said...

teruskan jadi blogger yg cemerlang

Unknown said...

Al-fatiha
Semoge di tmpatkan orang2 yg beriman
Amin,.....

Unknown said...

Al-fatiha
Semoga ditempatkan orang2 beriman
Amin,.....

Unknown said...

Al-fatiha

Ain Beauty said...

Aunty novel masih dijual ke? Macam mana nak beli novel tu?

cix nur hidayah said...

assalammualaikum aunty saz..just nk tanya novel nie ade lg x aunty..?

cix nur hidayah said...

assalammualaikum aunty saz..just nk tanya novel nie ade lg x aunty..?

Anonymous said...

22 feb..bday yasmin :'( may Allah bless her aunty..

Unknown said...

aunty nk tanye,boleh ke nk tempah lg buku nih ??

Unknown said...

aunty boleh order lg ker buku nih ???
klu boleh,maybe aunty boleh sms saya or email...
019-9573895
stokinbundle@gmail.com

Farra Nadiah said...

Kat popular ada tk?

Farra Nadiah said...

Kat popular ada tk?

idham zali said...

Assalamualaikum. Aunty sya nk tnye, novel ni ade lagi tak??

idham zali said...

Assalamualaikum. Aunty sya nk tnye, stock novel ni ada lagi tak? Klu ada kt mana sy boleh dptkn?

idham zali said...

Assalamualaikum. Aunty sya nk tnye. Stock novel nie ada lagi x? Klu ada kt mana sya boleh dptkn?

Anonymous said...

Asalammualaikkum... saya nak beli novel ni.....mcm ne caranya? dah add kat fb...tp kena tunggu approve dulu kan..

vaisnu said...

Al Fatehah buat YasminJHunwick. Moga tenang di sama. Perjuangan murniMu dikenang sepanjang zaman.
http://toisu.blogspot.com

Unknown said...

Novel ni masih ada lagi ke?

Unknown said...

Novel ni masih ada lagi ke?

Cenonit Manja SYG said...

As salam....alfatihah..sya nk order novel ni...ada lg x penulis n aunty...tw

Cenonit Manja SYG said...

As salam....alfatihah..sya nk order novel ni...ada lg x penulis n aunty...tw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...