Wednesday, July 4, 2012

Persemadian akhir Allahyarhamah Yasmin Johan Hunwick







ALFATIHAH TO OUR BELOVED DAUGHTER, MAY ALLAH GRANT YOU 'JANNAH'
YASMIN J HUNWICK (22 FEB 1995, 8.29 AM - 03 JUNE 2012, 11.50 PM)







52 pengkritik:

Cik Eka said...

Al Fatihah untuk Allahyarhamah Yasmin

my name is lily said...

AL Fatihah....

Anonymous said...

adakah ini entry terakhir blog ini... :')

Anonymous said...

al-fatihah. semoga rohnya dicucuri rahmat dan tenang di sana. amin

FaRaH JiHa said...

innalillahirajiun.. al-fatihah.

N Sab twin Rina J said...

saya sedang menangis :(

Haniez said...

al-fatihah....:(

Haniez said...

al-fatihah :(

Afif Rohizan said...

Di mana bumi dipijak, di situ mayat ditanam..

fikri@berlian said...

al_fatihah...moga rohnya dicucuri rahmat :'(

Natasha said...

al fatihah..

NadNod said...

Al Fatihah

Key Arshad said...

Al-fatihah..

Alice Wilton said...

Al-Fatihah. Please don't be sad. :(

fatanahzakirah said...

alfatihah.kematian yasmin beri teladan pada kami semua,aunty.

andi-iccank.com said...

Al Fatihah untuk almarhum,,,,salam kenal dari saya andi-iccank.com

Muhd Faridhwan said...

Al fatihah ,arwah mmg seorg yg agk klakar d dlm blog,

atien halsen said...

Assalamualaikum aunty, boleh saya tau kenape arwah ni meninggal? Ye, memang dah smpai ajal. Adakah dia kemalangan jalan raya?

YasminJHunwick said...

Wassalam adik Atien Halsen, Ya arwah meninggal sebab kemalangan dgn 2 lagi rakannya. Kalau adik google nama Yasmin J Hunwick adik boleh tahu ceritanya. - Mama Arwah

Mohamad Nazreen said...

Al-Fatihah..semoga rohnya ditempat dikalangan orang2 beriman

ilhamputra said...

persemadian arwah cukup simple n sederhana.syukur arwah adalah seorg islam.ini menguatkn kpercayaan sy pd khidupan slepas mati

YasminJHunwick said...

Ilhamputra, itulah nikmatnya kita sebagai seorang Islam di muka bumi Allah yg sementara ini. Semoga kita byk-byk berzikir agar kita diredhai dan menjadi umat Muhammmad saw sampai ke akhir zaman.

zul irshad said...

al-fatihah utk arwah...
walaupun bru tau tp msh smpt sy ucapkn takziah kpd family arwah...
semoga family arwah terus tabah mengharungi hari-hari tanpanya...
insyaAllah,dia sedang menanti di pintu syurga ingin menyambut kalian di sana...

Anonymous said...

Ni first time masuk blog arwah...sebak je rasa,rasa mcm dekat sgt dgn arwah.al-fatihah

_haziq_

Miz Hana Madu said...

Ini anak mr johan adik ms aina swetnam ex-sheraton is it?

Axieana Yumi Life said...

Al-fatihah

sara said...

Al fatihah buat arwah adik .semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang yang beriman.Amin

Anonymous said...

Al-fatihah..semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama hamba2 yg beriman..ameen

Fiza
Putrajaya

NhidayahAlangHussin said...

Al fatihah utk arwah , adik yasmin ,kita berkongsi tarikh lahir yg sama . Mine is 22feb91 .semoga tenang dn bahagia di sana aamiin

NhidayahAlangHussin said...

Al fatihah utk arwah , adik yasmin ,kita berkongsi tarikh lahir yg sama . Mine is 22feb91 .semoga tenang dn bahagia di sana aamiin

Pida Sanglang said...

alfatihah...amanlah kamu di sana syang pasti kamu bahagia

Annaizram said...

al-fatihah...

Annaizram said...

al-fatihah

Chinta Danish said...

Al-Fathah

Zieyanti Ziey said...

Al-Fatihah

thezizigemok said...

al-fatihah.. saya pn ade penglaman kehilangan pak usu saya yg meninggalkan kami seluruh keluarga secara mengejut dan tragis. wlupn kejadian berlaku thun 2004 nmun smpai skrag x dpt nk lpekan arwah trutama ketika die bercoleteh dan gelak tawa die..semoga mereka yg sudah awal meniggalkan kite dicucuri rahmat.. al-fatihah..

zuera syukry said...

al fatihah

Syimir Yunusi said...

al-fatihah untuk arwah Yasmin.
Even sy bru kenal arwah hari ni tp sy rasa cam dah lama kenal arwah setelah membaca semua penulisan arwah.
Sy pun baru kehilangan sepupu sy juga akibat kemalangan.
Semoga Yasmin dirahmati Allah dan hope keluarga aunty tabah.
Im too late to know her, if not, she'll maybe be one of my bestfren coz from her writing, we have the same point of view of life.
Takziah aunty. Dont be too sad.
Aunty ada fb?

Anonymous said...

Al -fatihah.may Allah grant her jannah..amin

anna said...

al- Fatihah...
semoga Allah swt menempatkan allahyarhammah di kalangan orang2 beriman.
Melihat pusara arwah, simple yet so personal.. batu2 kat tepi tu tentu utk ahli keluarga duduk membacakan yasin..Suatu hari nanti kita pasti akan ke sana jua...

anna said...

al- Fatihah...
semoga Allah swt menempatkan allahyarhammah di kalangan orang2 beriman.
Melihat pusara arwah, simple yet so personal.. batu2 kat tepi tu tentu utk ahli keluarga duduk membacakan yasin..Suatu hari nanti kita pasti akan ke sana jua...

Adila Hj Abu Hanipah said...

Al-fatihah...

Adila Hj Abu Hanipah said...

Al-fatihah....

Anonymous said...

Al-fatihah...

SeMuA tEnTaNg KiTa said...

Al-Fatihah..

Almeida said...

Ahli-jannah in sya allah. Al-fatehah.
-shakir_almeida (insta follower)

Anonymous said...

Alfatihah ... Berat mata memandang , berat lagi bahu yg memikul .. May Allah grant her jannah .:-'(

rasdam shah said...

al-fatihah untuk allahyarhamah..
allah s.w.t mengambil nya dahulu krna allah s.w.t lebih sayang kan arwah.. kita pun akan menyusul nya kemudian..

Yusri Yadin said...

الفاتحة

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِين
الرَّحمـنِ الرَّحِيم
مَـالِكِ يَوْمِ الدِّين
إِيَّاك نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِين
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيم
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ
وَلاَ الضَّالِّين

آمِيّنْآمِيّنْآمِّيْنَيَارَبَّالْعَالَمِيْنَ

admin said...

الفاتحة

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِين
الرَّحمـنِ الرَّحِيم
مَـالِكِ يَوْمِ الدِّين
إِيَّاك نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِين
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيم
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ
وَلاَ الضَّالِّين

آمِيّنْآمِيّنْآمِّيْنَيَارَبَّالْعَالَمِيْنَ

Ridzwansabri said...

Al-fatihah, sebak jugak baca cerita ni. sabar ye untie & uncle. Allah s.w.t lebih menyayangi arwah :'/

Anonymous said...

Al fatihah.. tarikh arwah meninggal dunia sama dgn tarikh sy melangsungkn prkhwinan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...