Thursday, May 24, 2012

Oh god...why..


*Justin Bieber.. Tapi hanya music video Boyfriend sahaja. Yang lain gay. Ok tak tak.
mampos aku kena saman dengan beliebers nanti. wahahah

*tobey maguire hensem siotttttt*

Terima kasih encik google membuatkan saya melting depan laptop lepas tu entah kenapa tetiba ada semut banyak hurung kat laptop. Lepas tu aku teringat ada 1 malaysia pad. Nak rasa tergelak pun ada tapi aku rasa aku nak beli sebab harga murah gila gila like RM999 the fish? Bila teringat 1 malaysia pad, teringat pulak aku kat laptop 1 malaysia. aku nak sangat laptop 1 malaysia yang kerajaan bagi free. tapi apakan daya aku tak dapat. katanya sebab tengok gaji mak bapak. orang tu kaya boleh je dapat apsal aku takdapat? ini tidak adil. sangat tak adil. mungkin jugak ex boyfriend aku iaitu guru disiplin aku tak kasi.

ye lah masa perhimpunan nak buat permohonan Laptop 1 malaysia tu, guru disiplin jerkah kuat sapa gaji mak bapak dia below RM**** SAHAJA YANG LAYAK DAPAT LAPTOP 1 MALAYSIA FREE !!!!!!!!!!
terus aku lari masuk kelas dengan heartbeat yang pantas. seperti seekor monyet aku lari, dengan muka tak malu. ada pulak budak hensem pandang dengan menutup mulut d3ngan tangannya dan berbunyik ''ihik ihik ihik'' muahahahahah..

Ok dah aku nak out. aku rasa blogger sekarang dah tak best macam dulu. *bak kata Ayeem*
ye lah, sunyi je. Lain lah kalau Fatin Liyana punya blog. Dan orangnya pulak lawa kemain. untung sapa suami dia kelak. amboi, main suami2 kau min.
So konklusi nya aku nak buat diari sahaja akaun blog ni. Ya, diari terbuka membolehkan orang baca.
Tak faham?
Nampak permainan dia?
Ok bye. untuk pengetahuan blogger suma, saya demam hari ni sebab Add Math dengan fizik. Sumpah demi Allah aku tak tipu weh. Aku demam sebab terkejut soalan Add math like susah. cara aku jawab nampak ciri ciri nak fail. apa jadah kalau aku jawab SPM macam ni jugak?
I WORK AT MCDONALD.  oh god... why...



2 pengkritik:

Pendosa said...

Hehe, Rindu dye... Seronok bace tulisan dye...

Anonymous said...

cutenye yasmin ni...dapat teka hati dia.mg sorg yg bek ngn manja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...