Friday, April 27, 2012

Shopping sorang2 itu perkara awkward

Ijmal Hasif tu siapa? Aww. Ah siapa siapa? Hafiz Rahim? Dia ke yang budak hot FB kantoi clubbing dengan perempuan liar? Haha, kepada peminat Hafiz Rahim, dia jadi bahan kutuk di twitter. Mau tau la.

Bila aku dah kedepan, aku takkan kebelakang balik. Prinsip beb. Prinsip..*tiba-tiba*
***
Shopping sorang-sorang ni sebenarnya lagi bagus kalau nak shopping dengan kawan-kawan atau family.
Kita boleh beli barang dengan tanpa gangguan, pada masa yang sama kita boleh teliti barang-barang contohnya baju sama ada ia berkualiti ke cantik ke, matching ke.

Yang takbestnya bila shopping sorang2 ni nanti kita akan jadi awkward dengan orang sekeliling.
Tambah-tambah ada sekumpulan lelaki hensem terpesona-macam-zayn-malik-aaron-aziz tetiba pandang kita dengan mengangkat kening 60 darjah. Awww cair la bangggg.

Aku suka sangat buat macam ni. Peace wat lek wat pis je.
At the same time jugak, kita boleh buat apa yang kita suka bila nak shopping. Senyap je, so bila shopping sorang2 mestilah cepat habis. Ce shopping dengan kawan2, fuh mahu berjam-jam. Setakat shopping sorang2 pun dah nak dekat 2 jam. ==' Perempuan ada 9 nafsu ok? Semua rambang mata, Tapi aku ni jenis pilih satu saja yang berkenan.

Tapi aku tak selalu la shopping. Tak main la setiap hari setiap minggu aku shopping ni.
Anak orang kaya boleh ah setiap hari, baju semua branded branded.
Aku ? Aku camana pun tetap bersyukur baju apa pun. Janji lawa dan match. I wonder how teenager nowadays boleh dapat sehari RM 200++ untuk shopping sahaja?
Bertuah ? No no, for me, kalau aku dapat, aku simpan kot. Mana tahu esok besar tetiba tadak duit dah, habistu meroyan tak tahuluan sebab dah terbiasa dapat duit dari parents.

Ah sudah aku dah lupa aku nak bagitahu apa benda pasal shopping sorang2 ni. Tu la melalut tak tentu hala.


***
JPJ test aku 8/5/2012 , ambil lesen kereta iaitu manual -___-
Ya ! Mestilah gementar like serioushit. Doakan saya, saya nak pergi sekolah pun susah takdak sapa nak hantar dan ambik :'(

btw comey tak i pakai kain pelekat? omey tak omey tak? Hahahahaha. ni la HANAYAS TAJIMIN terbaru. Latest ! Sapa pakai camni, insyAllah, terpelihara aih :) nak toturial? jap nanti ai muatkan kat youtube.

8 pengkritik:

ijmal hasif said...

dia pernah sebut nama aku sekali dalam blog dia. terharu gila. yasmin i miss you ==

Anonymous said...

kelakarlah ni Gadis. Aku yg tak kenal pun rasa kehilangan.

Anonymous said...

Hahhaah, lawak lah. . Walaupun sy x kenal arwah tp sy percaya dia seorg yg bijak. .Tahziah antie dan family

Unknown said...

Tergelak sorg2..moga dia tenteram di sana..

Misz Tembam said...

Ya Allah ,
Arwah Seorang Yang Sngat Lawak..
Kalau Tngok Blog Dye Bile Sdieyh Mmg Boleyh Trsenyum Smpai Telinga..
Takhziah Buat Keluarga Allah N Smoge Die Tnteram Kat Sne.. :)

Nia Suraya Idris ^^ said...

terhibur dengan telatah arwah Yasmin. Moga rohnya tenang disana :) Rupanya berita kemalangan yang saya dengar ketika bekerja partime di Ismail Group Langkawi Jun lepas ada lah berita pemergian beliau. 3 remaja tersebut salah sorang adalah beliau. Innalillah hi wainnalilahirojiun. Moga rohmu tenang disana. Al fatihah. Kuatkan semngatmu Aunty & Uncle . Mungkin nanti kita boleh berjumpa.Insya'allah. Kampung saya di Langkawi:)

Anonymous said...

Comey sangat :-')

Anonymous said...

Semoga beliau dapat tempat terindah di sisi-Nya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...