Friday, April 6, 2012

Ponteng kelas

aku duduk sorang sorang kat rumah. Taktau nak buat apa
aku ingat nak bukak deras deras lagu Moves Like Jagger.
Begitu juga lagu Chikaro. Atau atau atau lagu Bromance by Chester See ft Ryan.
epic gay terok lagu tu.

ENIWEY, life aku ok alhamdulillah, family and friends memang akan selalu di hati.
Cuma biasa lah, ada jugak aku buat jahat noty noty sikit.
Skip, ponteng kelas tambahan, takbuat kerja, lari sekolah itu perkara biasa bila tengah tension nak belajar.

Dey, mama aku baca ni mampos aku. Mampos.
Ahh nak buat jahat pun tahun ni aje aku last sekolah sebagai senior year. Tapi aku tak kerap buat lah. Tahun ni tahun kritikal year oghayh ?
SPM.
Tu la, tension sangat sampai aku dan kawan2 aku skip kelas chem dan pergi kerabat gunung kat Langkawi bersama-sama 4 lagi kawan aku yang gila.
Naik kereta parent si Adib tanpa kebenaran.

Ini Sijil Pergi Mati namanya. *sigh nyesal* Ahh aku taknak buat lagi :'( Nyesal kot :'(
Buatnya accident aku taktahu la. Ni bukan Sijil Pelajaran Malaysia.
Tipu mummy and daddy lak tu.
tapi aku tahu, aku mesti akan buat lagi. *gelaksetan*





Yasmin ada misai comel. Kau ado? Misai ai warna perang. Nawww
*gambar lepas kena marah sebab Biology failed*

****************
*Budak kelas 5ST1 punya kerja*

1. Syafira 2x
Kesalahan : Gelak over 200x

2. Wpf-Ar-Jian
Kesalahan : Bising

3. Adib 2x
Kesalahan : Bising + Buat lawak bodoh

4. Ikmal Nazarin (Xtau eja)
Kesalahan : Buat muka comel =D

5. Farah Aina
Kesalahan : Bising + Melawan

6. Yasmin
Kesalahan : byk kritik/byk ckp

7. Navin
Kesalahan : Bising + berjalan

8. Surya & Kautsar
Kesalahan : Gila kuasa

9. Nur X jadi
Kesalahan : Pemberontak

Pernah tak hampa macamni masa sekolah rendah ?

10 pengkritik:

Sebuah Pengorbanan said...

:)

Anonymous said...

comel je :S

Anonymous said...

Ini Sijil Pergi Mati namanya. *sigh nyesal* Ahh aku taknak buat lagi :'( Nyesal kot :'(Buatnya accident aku taktahu la. Ni bukan Sijil Pelajaran Malaysia.

petanda yang arwah akan pergi :'(

YasminJHunwick said...

Post ni 60 hari sblum meninggal.. Memang petanda SPM - Sijil Pergi Mati :'(

nurul fatin senyum nyum said...

dullu nama yasmin hUncwick salu d sbut2 mase arwah bru meninggal..semalam n hari ni explore suma post2 arwah.. sngt2 bangga ngn arwah.. dia sntiasa kira dosa dia.. org yg rsa dia x brdosa..org tu la paling bnyk dosa..smga arwah tenang di sana.. amin.. :')

QasehnyaRania said...

aunty saya dah tahu. sebab dah baca di entry aqilah.

sama macam saya alami sblm arwah adik pergi.januari saya kene migrain yg tahap teruk sampai saya nangis siang malam dan siap pesan dekat adik kalau jadi pa pe dekat saya jaga mak ayah.

februari ic n lesen saya hilang.
menangis lagi. petanda 40hari sebelum arwah pergi.

21mac2012 arwah meninggal.saya balk dari jb ke kedah.

alhamdulillah sempat tgk jenazah.tp saya redha.sbb masa tgk jenazah air mata saya seakan kering.saya dah byk menangis d bulan januari dan februari.

last saya jumpa arwah masa januari.

arwah juga meninggal kerana accident tapi arwah tercampak dalam sawah padi.arwah lemas.muka tesemban dalam air.

al-fatihah buat mereka yang sudah tiada.

huha said...

haha nakal rupa mam tmpah la tu

huha said...

haha nakal rupa mam tmpah la tu

Anonymous said...

Sayangnyaa, arwah memang cantik baik pula tu.
Al fatihah ..

Anonymous said...

...................tapi aku tahu, aku akan buat LAGI....
petanda jg kan aunty saz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...