Thursday, April 12, 2012

I'm strong *tunjuk muscle*

''Kadang-kadang kita terpaksa lepaskan sesuatu yang amat bermakna kepada diri kita untuk sesuatu yang lebih baik ''

Kadang-kadang jugak, kita perlu tunggu masa yang sesuai untuk perkara yang lebih baik pada masa yang akan datang
Aku faham situasi aku macamana, bila kita dah meningkat remaja, makin banyak masalah yang kita kena lalui.
Hypothesis is accepted -_-

Kawan karib aku ada pernah kata kat aku ;
'' Zaman remaja ni lah best kau nak buat something awesome. You're still young babe, buat lah kesalahan, tapi jangan sampai merana time kau dewasa. Ada la batasnya, ''

Tak bermaksud 'membuat kesalahan' tu nak buat all the time.

So now, I am enjoying my life cuz tetiba fira call aku suruh tengok wayang dengan geng tu tu, ada orang tu nak belanja katanya wohoooooooooooooooooooooooooo . ( keluar tajuk )


*******

This is totally cool ! Thanks Adiey and Biawak Terbang!

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...