Monday, March 12, 2012

Me play piano like a boss #2



This is the second song for my piano exam soon. Kinda nervous but wallah ! I've made it with just a record xD
Sebenarnya video ini diambil pada hari yang sama yang post previous previous. Wahahahah hikkhokk.
nanti aku upload utk third song for piano exam.

Pop song ? Aku lagi nervous nak main lagu yang popular sebab.. -__- I only play by ear bukan berpandukan notes sooooo mungkin banyak salah. Oleh sebab itu aku malas nak record. K bye.

Ramai orang tanya, kenapa aku still going to piano class sedangkan dah tahu main piano ?
Haha, aku perlu sijil beb.. Sijil.. Penting okay sijil tu -___________-
Teacher kata kalau nak mengajar ke jadi music teacher sdn bhd, senang kalau ada sijil.
Fuhh, tapi aku still beginner. Tak master sebab hearing aku still weak. Too weak.
So ada relevan gak aku pergi piano class ni.
K apa pasai nak bebel panjang2 lagi ni . Ok buhbye muahmuah.

3 pengkritik:

Akim Iqbal said...

ok aku jatuh hati. Harharhar

yan said...

me gusta...

yan said...

me gusta...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...