Saturday, November 5, 2011

takmau berhenti taip tanpa menekan backspace

aku hari ni nak try buat ataupun tiru da saty blog iaitu aku akan menaip tanpa tekan backspace atau sng creta aku at rh tak k padam apa apa huruf yang error aku harap aku taktulih huruh eh huruf pelik2 iaaut i eh iat iaitu ! wiohh.payah ngat aoih nak tulis tnpa bekspexs ni. aku rasa keyboard ni takbest ah dok tekan menekan sobab sebab dia jadi keras.apa apa pun aku rasa aku nk suro mma aku p beli kyborad ketyboard baru ah salah lagi.kenapa ni.try jugak la nk tap taip menatang ni lahju lahju ahh.tgok tu salah lagi.ee.aku rasa tangan aku nak kebas dh dok tulis ja takhabis habis.apaa paa yg melintas dalam otak aku aku pun tulis termasuk aku terpandang pc ka mouse ka katak ka. oh ya aku dah blank skrg dan saytu peristiwa ni kan.hari ni dan smlm aku rasa sedih sbb secret admire aku tu konon nya kata 8*8*8** tapi sbnrnya penyangak nk mmpos.pedulik hapa dia nak follow aku punya beloggy ni kan.oh ya dia ada kt follower tu.ajhhh nynmpah aku tgok muka dia.(lelaki) ok aku rehat sat 10 minsu minit. FUHH

6 pengkritik:

Anonymous said...

mengapa tidak:)

budaksetan said...

hai budak enam belas tahun,kita sama umur lah,hihi meh try tgk blg ittew,hikhik

YasminJHunwick said...

hihi, macehh xD

budaksetan said...

yasmin ni omey ah,HAHA

budaksetan said...

yasmin ni omey ah,HAHA

Akim Iqbal said...

Hai saya stalker ! Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...