Monday, August 9, 2010

macam tak adil je

banyak benda yang aku observe , kaji , research *ehemm! saintis ? puihhpuihh
yaa , sangat tak adil
aku dah kumpul maklumat yang ada dan apa yang rasa tak adil
seriously banyak
saya tahu korang takfaham
tapi kamu akan faham kemudian
ye la..

hampa sedar ke yang hampa sedang
membaca blog seorang kanak kanak yang tak-matang-lagi ? *ehemm!
serious la. Ayat tak sensitif ok
BETUL !

kenapa aku tulis tak adil ?
apa yang tak adil ?
tengok sekali lagi title tuh
masih kosong kan ?

bertubi tubi soalan aku kasitau
tapi rasa macam banyak sangat
perlu ke?
aku nak luah perasaan sikit la
sikit , tak banyak
Aku bukan Manja okay yang nak merungut rungut
tapi sometimes kita perlu sangat nak merungut sbb kita tak puas hati
keluarkan je apa nak disampaikan
tapi aku takboleh
serious aku takboleh
dan aku taktahu kenapa

dan juga itu la sbb nya orang yang mengenali aku
macam taksuka aku
ya , aku sedih
sebab aku memang sedar kelemahan aku
but I just can't prevent it
This is me.
well yeah , kadang kadang
perubahan perlu kan masa
I know that

shit ! apa aku merepek nih ?
Ya , aku frust dan Emo
sepatutnya hari ni kena gembira
taklama lagi nak masuk Ramadhan Al-Mubarak
aku rindu bulan puasa dulu dulu
*puasa setengah hari ?
NO NO !

sebab aku suka tolong anti aku buat Kuih raya
time tu rasa cam bebas aku nak buat apa
woah bestnya
sorry aku takdapat nyatakan bebas apa
haha , nak je bgtahu hampa tapi
ade je sorang tu menghalang ye tak ?
huish , im speaking to myself ehh ?

ohh , aku masih frust
siot tol lah . apa yang aku tulis nih ?
im supposed to post about
'macam tak adil je'

halammakk ! keluar tajuk lagi
sorry sorry
*terlebih touching dengan masalah lah
mood down D;

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...