Monday, May 17, 2010

yeyy ! akhirnya 3 post berjaya on the spot !

kenapa aku nak buat 3 post ?
SAJA GATAI GEDIKK.

no no . aku saja nak mencabarkan diri aku
3 post satu hari
huhhh . macam hebat tapi takdok la hebat tera mana
sebab yang lagi 3 post aku banyak copy paste je
tapi walauapa apa pun , aku berjaya
APA APA ?
tahniah kan ?
terima ksih terima kasih .
excited excited

semalam aku buat apa tah ?

1 . Aku pergi sekolah dan menggila tahap powerpuff girls

2 . Aku boring dan taktau nak buat apa so aku banyak menghabiskan masa dengan online . fesbuk , maispes , tagged , jalan2video dan banyak lagi . So , aku kena marah dengan mama sebab lupa sembahyang asar jugak aku sedar kesilapan aku. Dan kenapa sekarang aku tak berhenti menaip . Ahh , berhenti !

3. tudia panjang nya point no 2

4 . dan point no 3 takdak motif langsung

5. ok ok , aku tak buat nombor dah

6. lepastu aku nak mandi dan makan olso dengar lagu. Hahh , jom tengok no 7

7. Buat muka taktau sambil tengok tv time maghrib

8. Aku tengok tv . Dah sebut kan ?

9. takbuat homework sbb mmg takdak homework.

10 . OK fine aku sedar . Aku dah keluar tajuk iaitu ' kenapa aku post 3 kalu hari ini '
AHH , SIOT.

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...