Thursday, May 20, 2010

exam lagi [ nak tahu situasi tak ? ]

kalau dulu aku kalut nak jawab exam
tapi sekarang ada la sikit sikit. sebab2 nya ialah

1. Mengelamun . heeeeee /:)
2. Dok fikir nak buat apa time cuti
3. Berangan nak kiss ayesha [ mulut muncung depan paper dan cikgu memandang pelik ]

ps : untuk pengetahuan anda , ayesha memang susah nak di-kiss sejak bayi lagi
haiihhh -,-
ps : dan dan kepada sesiapa yang taktau ayesha , dia adekk aku

mesti hampa , hampa dan hampa ingat aku dah tarak akal
kenyataan katakann

---------------------

Masa : 8.15 pagi
Tempat : 3 RK Perdana .Position Second Last
Paper : BM penulisan

Soalan B
ahh , masuk pi la geografi sekali sekala
'' Kita seharusnya mengelakkan pembaziran sumber bekalan di rumah seperti air dan elektrik . Persepsi ini haruslah di amalkan oleh setiap penghuni rumah kerana amalan ini sangat sesuai dengan keadaan suhu bumi kita yang sekarang kian panas akibat penggunaan elektrik secara berlebih-lebihan ''

hambik kau cikgu hashim ! sumber bekalan pon aku muatkan !
haihh ,

Soalan C
haa , yang ni pulak aku masukkan sejarah
'' Saya juga bercadang ingin melawat Kapal Korek Bijih Timah yang terletak di Tualang , Perak. Menurut sumber internet lagi , Kapal Korek ini telah dibina oleh pihak kerajaan British pada tahun 1916 lagi. Walaubagaimanapun , kapal korek perlombongan bijih timah ini akhirnya dibiar begitu sahaja selepas Jepun menguasai Tanah Melayu pada tahun 12 Disember 1936 * maaf , fakta ini aku merapu , time tinggal 10 minit lagi * . Lagi lagi , kapal korek bla bla bla ''

Soalan D
Ahhhh ! lagi 5 minit ! sempat kaaa nih ?
cincai cincai cincai !
'' Kudin seorang yangg bla bla bla dan petah bercakap bla bla , pergi naik club bla bla bla , kerja part time kat kedai Bi Lufa bla bla ''

YESSS ! AKHIRNYA AKU SIAP JUAAA ! TAHNIAH KEPADA SAYA .
terima kasih terima kasih . Bangga cikgu Hashim dapat pelajar cam aku. YEEHAA ~

Masa : 11.15 pagi
Tempat : Jamban Rumah Korang*takkan taktau ? dah habaq dah
Paper : BM Pemahaman

seriously lebih senang daripada kertas masa periksa awal tahun
bila aku tengok balik

'' KERTAS INI DISEDIAKAN OLEH , CIKGU X*maaf , aku terlupa nama cikgu ni ''

'' oh , patut lah senang , bukan cikgu hashim buat . syoqsyoqsyoq "

dalam banyak banyak soalan aku gila tahap karma taktau no. 14
kot la nak kata taktau soalan last last.
lepas tu pulak dalam hotak aku asyik dok ternanyi lagu
'' IKAN KEKEK MAT ILOIII ILOIII , IKAN GELAMA MAT ILAIII ILAIII ''

ahh , sumpah aku jadi gila time nak jawab
* pandang atas , pandang belakang , pandang kiri , pandang kanan *
DUSHHH !
ahh terlupa , kanan aku dinding .

Masa : 12.30 pm
Tempat : nak kata jamban rumah kau lagi ?
Paper : Geografi

macam mana aku boleh pi silap jadual !
ingatkan hari ni paper Sejarah !
tapi nasib syukur ALHAMDULILLAH aku memang ada revison Geo.
aku dapat jawab dengan agak mudah.
and they Happily Ever After.

THE END
THE END
THE END
THE END
THE END
KEPADA SESIAPA YANG NAK AMBIK EXAM JUGAK ,
GOOD LUCK ,
dan jangan jadi loqlaq.

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...