Friday, April 23, 2010

sangat lah HAPPENING !

Aku , dan rakan rakan karibku semua bercadang nak sleepover di rumah intan pada 22Mei,
dengan niat nak belajar ok.
Aku sampai di rumah intan dalam lewat pukul 10 malam,
[ apa kejadahnya mai lewat ? ]

Ni aku nak habaq mai cerita laa , well , sharing is caring ..
nasik ayam is chicken rice ..
Apakah ? salah ? Ehh , nasik ayam dengan nasik tomyam ?
AHH ~ stret tu da poinn YASMIN !

So , dah sampai rumah intan..
aku nampak Syasya dan Itik tonggek sedang mengkangkangkan kaki mereka
di depan tv sambil dok tengok JU-LINDA-ON , Ok tipu . JU-ON saja.
kang takpasai Linda Onn saman www.misschronicz.blogspot ni.
macam mana kalau dia saman jugak ?
ok , aku akan belanja dia chicken rice . Boleh ?
AHH ~ stret tu da poinn YASMIN !

Punya la ketaqq tengok cerita tuh . Sat black ghost , sat white ghost
dan sambil sambil itu aku terfikir, BLUES ghost takdak ? ternanti2 tau !
apakah? Blues? jajaja~
Selepas tu kami ada tengok cerita SUGARPAPA
ok Tak , PAPADOM saja .

Masa : 2.00 pagi
Tempat : Bilik tidur Intan

Syasya : ermm , weii .. Kita nak blajaq apa la ni ?
Yasmin : better science la
Syafiqoh : Aku nak MATH !
Intan : Science laa , if math aku takkan masuk dalam otak punya .~
Syasya : Ok , kita ambik science

Mari bukak Chapter 4 ..
FUYOOOOOOO~
reproduction system ini menarik bukan ?
macam real je buku ni ?
PANGGG~ ok aku melalut.

dah habis belajar Science Revision
kebosanan sudah menguasai diri kami

APA KATA KALAU KITA BACA KOMIK ??
JOM !
20 minit kemudian...
Syafiqoh : Intan , jom tengok Pisau Cukur ni pulak..
Yasmin : hmm , nak tengok ka ? Pasang la cerita Exorcist tu . Seram punyaaa
Syasya : AIHHH , toksah !! Psal demon2 pulak hang suka
Intan : Takpa2 , kita pasang DVD pisau Cukoq . Sat aku nak ambik DVD player kat abang adam aku.
Yasmin : [ buat muka mintak kaki ]
sampai lah pukul 5 pagi.. Baru aku terlelap.
itu pun sebelum tu msging dengan boyfie .
------------23 Mei , 7.34 pagi-----------
'' Ahh , nak pi urination* lok. ''
Terus bangun dan ke toilet . Dengan urinary bladder yang sarat dengan urea .
*Jika anda tarak faham ini ayat , sila rujuk Buku Teks SC form 3 , Chapter 3.
Thank you.
dalam pukul berapa tah , aku bangun dan tengok lagi satu DVD.
EXORCIST .
Yaaa, sangat seram.
Aku tahu , muka syasya dan iqah taksuka klu intan bukak ..
Tapi aku sukaaaaaaa~
mcam2 suara yang mencarut aku dengar dengan cerita itu.
Tetapi SEBAGAI BUDAK CEMERLANG , GEMILANG DAN TERBILANG
kita mestilah cari moral of the story cerita itu.
* ehh , kenapa ayat itu besar dan di highlight kan ?
lepas tu dengan keadaan masih berbau tak mandi..
tengok lagi DVD 18SG kot?
maaf , aku baru 15 .
tetapi ! sangat menginsafkan walaupun ada certain2 scene dah tengok.
Apakah itu ?
Sembelih Kepala secara Langsung?
Kaki hancur dan orang itu masih minta rokok?
Bunyi bunyi seksaan azab kubur?
Denda 20 Batan di punggung kerana Dadah ?
Kes kes jenayah,Curi,rempit,rogol?
Berzina dan buang bayi merata tempat?
Ohh tuhan saya , Oh maii godd , Ohh maii tuhan !
AHH , dunia akhir zaman !
Aku tahu , dunia ini sudah tidak lama .
Jadi sekarang soalan yang bermain difikiran anda.
SUDAH CUKUP USTAZAH KAH AKU?
tett , SALAH .
dan terus mandi , langsung makan.
ps : mak intan masak sangat sedap , ! Sure kalau aku duduk setiap hari kat rumah dia , aku akan gemuk . Ok ? fine . aku keding.
lepas makan terus sambung study Math .
sambil dengar lagu lappy intan .
banyak jugak laa aku nak buat inspirasi lagu baru baru.
hmm ,
dan terus lunch dannn pergi Geography tution bersamaaa
SIR CHUA NGA HAR.
sumpah aku nak ngantok tadi masa kelas dia .
Nasib baik ada boyfriend kedua aku..
iaitu
gula gula cloud 9
ohh , saya punya perisa lemon .
sedappp!
Aimin Aisa , jangan marah =))
ok , entri berjela setakat ini.

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...