Thursday, January 21, 2010

perhubungankapal*translate kan

sampai mana tadi aku lupa dah
dok gossip pasal surya .
kepada surya , bukan yasmin ya :D
so , soalan nya
lelaki pun pandai bergossip ?
aku tabik wehh !
:)

perhubungankapal* aku makin lama makin agak jauh kot?
mungkin sebab aku nak hadapi BIGGGG EXAM [ sambil buat mata bulatbulat ]
tadi kat sekolah dalam perjalanan balik,
while my mama driving, nampak MR.K

muiz sengal : mama mama mama, tu la K***ru* A**r !!

mama : mana ?

muiz sengal : tuu kat tepi, yang pengawas tu !

mama : hah ?? ya ka ?

muiz sengal : betul! haritu nampak depa p lubuk semilang !

aku tak wat jahat la budak !
pftttftftfpfrfr5&%79)
[ hah mencarut mencarut ]
malu weyy dengan mama

soalan : ohh ? couple tak malu pulak ??
answer : peace~~~ lala

ok kepada sesiapa yang agak kurang pandai tu..
perhubungankapal itu relationship

habih.

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...