Wednesday, February 3, 2010

kejadian insiden kes di sekolah lagi?

ee.
tak sangka budak tu suka kutuk2 budak yang lawa .
dah la huduh. bodoh lak tu.
[ ok cukup dah kilogram dosa aku ]
apa trend punya perangai ?
2010. huh
alah. senang je, kalau dia jeling2 tu
kira kita cantik ah
[ sambil buat muka mintak penampaq(mata bersinar sinar) ]

ok lah,
aku tak ada apa nak post sebenarnya
sebab dah lama tak update

SUKAN 2010 [ oh yaa, saja tiru ayat ' Bajet 2010' tu,gatai ]

haha , apa barang sukan sukan nih
budak PBSM takyah la sukan sukan
bantu mula la weii

soalan : ee, kasi lempang jugak budak hidung tinggi ni
answer : [ buat2 nyanyi lagu pokerface ]btw, hidung aku takla tinggi mana

ok lah takmau ngarut2
----
my TDC friends banyakk jadi bantu mula
then takyah risau
so, takyah la nak complain banyak sangat
[ apa dia ? ]

Kerja Sekolah 2010

ohh, untuk pengetahuan anda
hari ni tiada kerja sekolah
....
...
..
.
ok tipu.
hari ini ada banyak gila kaw cow lembu kambing nasik ayam erm kain batik
cakap pasai kerja sekolah mesti aku teringat cikgu hashim tu
suka elaborate pasai hidup dia dalam kelas
and and suka panggil aku ustazah

ustazah ??!
ustazah ??!
ustazah ??!


podha

Ok lah , setakat ni je la aku boleh bebel tentang hidup yang serba serbi
tak ketahuan.. bla bla bla
[ fail la bm aku lepas ni ]

takenote : Cikgu Hashim sebenarnya guru BM ku.Apa apa pun , kami sayang anda sebagai seorang GURU

maaf la , entry kali ini mungkin takbest
takbanyak idea nak mencurah curah dan tertumpah tumpah di dalam gandum
dann POOF! jadi lah koko krunch
deyyy, kelua tajuk la anne

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...