Tuesday, December 8, 2009

Benda selalu orang Tanya

credit to - Syahmi

* Anda berader di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya:
Tunggu bas ke?
Anda harus menjawab: aku tengah tungguhelikopter, lambat plak ari nie ye

* Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya:
Ko nak mandi ke?
Jawab : Taklah aku nak pi main lelayangkejap, ko nak join?

* Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur:
Aik? tulis surat nampak?
Jawab : Oh ye ke? aku tak prasan ah tanganaku bergerak sendiri

* Anda sedang makan nasik dan orang tegur:
Makan nasik?
Jawab : Mata ko buta ke per? Kan akutengah minum teh ais nie?

* Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanyer:
Baru balik dari keje?
Jawab : Taklah, saya dari rumah, nak pikeje lah nie opis saya dah pindah katrumah..dan rumah saya dah pindah kat opis

* Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur:
Eh kau sibuk ke?
Jawab : Takyah jawab, peratikan muker diapastu kompang siket pipi dia.

* Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanyer:
Eh citer melayu ke?
Jawab : Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro menentang Raksaser dari Planet X ko tunggu jap nanti otromen kuar a

2 pengkritik:

Unknown said...

Al fatihah, arwah sangat bijak membuad cerita yang buadkn org trgelak :)

Unknown said...

Al Fatihah untuk arwah...semoga rohnya dicucuri rahmat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...