Wednesday, August 24, 2011

Rahsia aku


#aku pernah tinggal puasa ;P

#dalam berpuluh account aku buat, blogger account aku ni passwordnya lain dari account yg lain aku buat.

#Aku pernah digelar player suatu ketika dahulu

#tak cute pun tapi comel. (muntah 5 balang)

#seperti biasa, Maria Ozawa tetap di hati.

#tidak-sangat-handal dalam memasak.

#simbol (#) ini sebenarnya hanya lah di twitter, tapi ramai orang menggedikkan diri utk guna

#aku sebenarnya kuat minum kacip fatimah tidur

#mempunyai banyak cita cita. Pramugari,doktor gigi,guru muzik.

#Aku takpernah lulus Chemistry.

#Aku jujur yang aku sebenarnya taktahu apa itu Chemistry selain ianya membawa maksud kimia iaitu dalam bahasa melayu. Ataupun Al-Kimiya.err ataupun che mis try. Ah sudah ! Next !

#Pernah rasa nak buat mogok utk banteraskan subjek Kimia walaupun tahu perkara itu perkara bongok.

#meminati seorang budak lelaki chinese dalam kelas.

#Aku ni sebenarnya berfikiran secara abstract. Bak pepatah Fakhrul Hakim.

$ ini salah simbol namanye

#sebenarnya dalam 'edit post' aku ni penuh dengan draft. Sebab tak publish publish

#Yasmin anak Johan pada tahun ini beraya di Selangor.

#aku suka menunggu walaupun ianya membosankan. (tunggu mama ambik balik sekolah
misalnya)

#aku rasa aku takda mood tapi rasa nk menulis jugak

#tulisan aku cantik *tetiba

#rahsia adalah rahsia. Tapi rahsia Yasmin ni terbongkar jugak sebab entry ini
****



#aku realized yang rahsia-2 ini bukannya rahsia dah.

5 pengkritik:

♥jiehaa♥ said...

haha..kantoi...=D

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Adik, good luck for ur Chemistry subject yer...

aindzaya said...

hahaha...oposla maria ozawa......tiada lagi rahsia wokkeyyhh!!

SyhrhMd said...

kita pun tak suka kimia (;

Mohd Nasaruddin said...

sapekah maria ozawa.??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...