Saturday, April 16, 2011

Nabil. I heart chuuuu.

Nabil- Maharaja Lawak minggu 3.. lirik suka suki aku.

LINK KAT YOUTUBE - KELIK SINI PELIS

Buat tu buat ni,
itu yang aku dngar tiap2 hari sejak aku di sini,
waiter, cashier, cleaner
customer .. semuanya aku2..
Ambik anak kau balik dari sekolah pun kerja aku..
Lepastu nak kene hantar pulak dia..
pergi mengajiii dekkkatt

Kampung baru...
Aku buat semua.. for you..
Aku kerja semua.. for you..
Aku jadi ****** for you... (not sure)
ooowowow..

Nasiblah aku ini..
makan tidur kerje kat sini..
Kalau tak dah lame..
Ku bakar kedai ni.

O yea yea..

Roslan, Kadir..
Kene buang sebab diorang curik
pencungkil gigi..
Bos Jahat Bos Jahat..
itulah panggilan yang patut ku bagi..
dia yang patut ku bagi..

Dah la gaji aku siket itu pon kau
tak pernah nak bagiii..
ikut hati aku,orang macam kami dah lama
AKU AKU AKU bagii kaki..
Kamu ke bela..... ( prankk )

* sorry if error. Suka sangat. suka nabilll.
YASMIN JOHAN DAH ADA IDOLA BARU.
TOLONG BAWAK AKU JUMPA DIA BOLEH DAK?

1 pengkritik:

Anonymous said...

whoah, kalau min perasan, komen yg min buat kat video ni, paling highest ! tahniahhhh :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...