Thursday, July 1, 2010

tandatangan buku rekod ,perlu takut ke ?

bagi sesiapa yang sangat-lah-otak-lembap
tandatangan buku rekod kemajuan ok ?
kang ada pulak dok kata aku sesat nak sign buku
guiness world record

*aku eja btui dak guiness tu ? malas nak google la

so , back to topic
aku bukak YM buat kali pertamanya setelah beberapa bulan bersawang
labah labah , nama pun web kan
aku tanya kat orang orang ym yang online
pelis jangan tanya , beberapa offline messages yang sememang nya buat
pc jadi cramp
aku tanya nih

''HAMPA TAKUT DAK KALAU PARENTS HAMPA SIGN BUKU REKOD KEMAJUAN ? KENAPA ? ''

beberapa saat kemudian ,
satu per satu chat room keluar
dan sekali lagi pc aku cramp

1 . '' taktakut pon , why ? ''
bagus nya jawapan nii , aku tanya dia, dia tanya balik

2. '' hmm , yeah .. quite scary it's because my result was not so good compared my past exam ''
err , yes yes yes .. so , are you english ?

3. " heran paa , mak pak aku bukan nk dtg pon. ko kalot je , ''
so , aku pun bfikir . dia ni bawak 2 telur dia tu ja kot. *maaf , kasar sat

4. '' ok je... ehh , nak mintak num phone leh ? nak kenal kenal la ''
999 , call la , jangan segan silu. i tunggu tawww

5. '' taktkut pon because............
levis betul . PC aku cramp lagi

then offline
aku taktau la kenapa PC ni ada cramp
banyak virus kot ?
kena guna shampoo rejoice jugak ni

MAMA ! TOLONG BELI SHAMPOO ! PC NI JEM LA ;'(

moral : act you all takperlu takut okay ? well , bila parents kamu berjumpa dengan guru , maka sebenarnya lagi bagus .Ini kerana apabila guru , parents dan kamu bersama-sama , ia akan membentuk satu conversation yang hebat tentang kamu . Maklum , parents zaman sekarang sangatlah sibuk ,maka , dengan guru lah mereka akan mengenali kamu tentang pelajaran. Maka juga , aku tulis perkataan 'maka' yang banyak. Maka lagi sekali aku takkan tulis dah . err maka......

ok stop tiru cara percakapan Sir Lee Kim Kak aku
dia suka sangat sebut 'maka' sebagai penyambung ayat
dan aku pun menggedikkan diri nk ikut

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...