Thursday, July 22, 2010

1 down 2 to go | Isu semasa kini , PMR dan UPSR dimansuhkan ?

baby are you down down down down down
yeahh !

ishh , aku jadi pelik la bila ayat2 tuh di translate kan dalam BM

''bayi adakah kamu bawah bawah bawah bawah bawah''

okay kalian kalian
lama betul tak blog blog / sharing2 / lepas geram / lepas angin* ehemm!
kesian blog aku dah jatuh saham muflis -,-
subsidi ? ok ok , jangan kata apa2 tentang politik
aku sememangnya bodoh dalam hal ni
ya la , cikgu sivik aku dok soalan tanya pasai politik
aku sorang ja takleh jawab
bongok kan ?

Anyway ,
apakah ' 1 down 2 more to go ' ?
itu la exam bagi Form 3 nih
Pra-Trial PMR aku dah habis ,
tunggu pulak trial nih
Then , aku free of charges ! yes !
aku rasa nak bangla* kan diri pon ada
*ehemm!
okay takda kena mengena.

apakah ? no no .
Aku takkan buat cerita apa keadaan aku time aku jawab periksa.
sememangnya buat aku sakit lagi pening dan demam
lepas tu anti dina aku kata aku buat buat demam sbb takmo p piano kelas
Justin Bieber betul .

tak , aku takkan cerita jugak !
..
..
..
..
..
..
..
..
..
aku kata tak !
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
masih scroll ?
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
aku takkan cerita
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
no !
kenapa tidak ?
sebab dalam exam tu banyak aku merapu merapek
dan kelepu kelepet*
*taktau kelepet ? google lah ngek.

hampa dok baca banyak banyak aku punya belog
sebenaqnya , the titik is i want to you all know..

PRA-TRIAL-PMR DAH HABIS .
DAN AKU AGAK-MERDEKA SEDIKIT.
SEDIKIT SAHAJA .

-----

Isu Semasa : PMR DAN UPSR DIMANSUHKAN ?

kalau lah betul betul mansuh ,
AKU NIH BERTUAH ATAU MALANG ?

aku fikir punya fikir ,
maka , YA aku bangang ehh BANGKANG !
mana adil tahun nih depa taknak mansuh
pastu mai tahun depan nak mansuh pulak Y.Y
habih tu macamana nak nilai seseorang pelajar itu sama ada dia
BODOH atau TIDAK ?
*kasar kan ? salahkan dewan bahasa sbb memang ada tulis perkataan 'bodoh'
lantak pi lah

pelis
bagi aku masa sama ada nak terima kenyataan nih
perlu ke ?
aku rasa aku bertuah sbb aku antara calon2 yang ambik PMR yang last.
aku sedar aku bukan ahli politik *ehemm!
lagi ?
Dah dapat jawapan kan ?
YA , AKU NIH SANGAT BERTUAH

by ,
Nenek muda lagi Cun melecun dari Jepun

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...