Thursday, May 27, 2010

mengata

untuk pengetahuan anda ,
mengata juga merupakan satu 'tradisi' bagi masyarakat kaum melayu
kenapa aku tiba tiba serius ?
no more theMelalut dalam entry ni pelis .

dalam 2 hari lepas
i was soooo not in mood
why ? why ?
dan untuk pengetahuan anda kepada yang bukan lagi
dalam zaman persekolahan ,
zaman persekolahan la ni, memang ramai sangat cikaro yang
BODOH/STUPID/MORON
*nak lagi bahasa cina / kadazan / india ?

maaf kalau tersasar bahasa
kenyataan memang begitu
ingin ku beritahu HANYA SEBERAPA SAHAJA !
jangan nak terlalu terasa
pelis faham . Aku nak lepas geram sat

Di sekolah hari tu ,
aku dengan my group
just sembang about pelajaran . suddenly suddenly ,
Aina , my friend kata

Aina : Min , kau tau dak ada orang tanya aku pasal kau masa kat Seminar Baron tu

Aku : Siapa ? dia kata apa?

Aina : dia duduk sebelah aku , tapi seriously aku taktau dia sekolah mana

Aku : Apadia ?

Aina : dia kata cam ni '' Weyy , ko kenal tak Yasmin Johan dari smkkb ? '' so , aku jawab lah '' Kenal , she's my friend '' then dia tanya '' Dia ok ke kat sekolah ? '' aku jawab la " dia ok je . Asal ? '' then tanya soalan wartawan lagi '' Dia tu mix kan ? '' '' Yup .. dia mix '' then wartawan tu kata lagi '' Dia ingat dia tu bagus kot.... '' kau tau min . aku tersentak .

Aku : habis tu kau kata apa lagi ?

Aina : aku kata '' kenapa dia buat apa kat hang ? '' then budak selenge tu jawab '' Takda la , dia fikir dia bagos kot . Nyampah gile ''

Aku : Oo , kau agak2 dia sekolah mana ?

Aina : Tu la , aku agak2 dia sekolah Smk Ayer Hangat kot .

Aku : thanks for your information

Aina : Kau tak rasa apa2 ?

Aku : aku ok je . Dah biasa

hahah , yes ! aku dahbiasa !

thenn tiba2 loceng nak exam berbunyi
----------------------------------------------

maaf lah kawan2 ,
sesiapa yang terbaca ni
seriously aku nak minta maaf kalau apa2 benda yang aku lakukan
korang tak suka dan meluat
kalau iya pun nak tegur ,
PELIS FACE TO FACE .
AKU BENCI PENGECUT MACAM BETINA TU .

sudah , entry menyayat hati bagi ku kali ni.
ok fine , aku ingt aku nak berblogger lagi sebab takkan aku nak frust sbb betina sialan itu saja ?
ok
NEW POST 6.19pm
--------------------------------------------------------------------

nak habaq apa taktau ? ahh , post lain . vengap tol
jual ikan tol. pftttt.

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...