Saturday, May 8, 2010

Apa yang aku dapat semasa seminar itu ?

pada 8 Mei ..
aku dengan kawan2 aku yang lain ada seminar dekat baron
so , aku dapat andaii kata la ,
'' Wuihh , mesti happening gila nih kat seminar , ''
tup tup..
ok fine , aku cerita

7.45 am
Sesi Mathematics.
Entah camana aku terasa bangang , bongok , bengap , bengang , masih jelas , hafiz , justin bieber boleh terlupa bawak calculator. *hantuk kepala kat dindindindinding*
Aku aku tak beberapa suka orang penceramah tuh. Mungkin sebab dia mcm paksa paksa kot ?
orr mungkin aku suka berkhayal ?
atau mungkin jugak dewan tu terlalu sejok ?
apa kena mengena ?
menurut coach chess aku ,
kalau kita belajar dalam keadaan sejok , otak kita mungkin agak lembap
berbanding kalau sedikit panas .
so sekarang ni saja galak gatai guna alasan lapok tu .
walhal , sebenarnya memang aku lembap dalam math. siot ~

9.30am
sesi English.
ok kali ini aku takdak la terasa bangang ,bongok , bengap , bengang , masih jelas , hafiz , justin bieber macam tadi.
Semangat sikit lah pendek kata. Dann seriously aku suka penceramah tuh.
Dia cakap ... fulamakkkkkkkkkkk
segala hukum tajwid semua dia sapu ! Mad akhir , mad wajib , idgham wajibal ghonah .
'' YIOUUU MUSTT BE CAREFULLL OKAYYY , DON'T EVER USE THAT DOESN'T MAKE SENCE ehh SENSE ehh apaa tah WORDS OKAYY , REMEMBER THAT OKAYY ''
agak agak kalau aku bandingkan dia dengan Cinta Laura tu , kalah kot Cinta laura tu ?

SALAT ZOHOR - Terlepas , ohh ngekk.i know i know
MAKAN TENGAHARI - sedaaapppppppppppppp.

Sesi sterusnya
SCIENCE
well , kalau dah lepas makan ,
full lah kan ? apa gii
MENGANTOK TOK TOK TOK
lagi lagi penceramah tu cakap macam sekata jaaaa
indeks ton suara tak naik tak turun
maintain je . nasib baikkkkk aku dok depan sekali.
kalau tak, dah buat peta dunia dah kat atas meja tu.
'' Ok ya anak anak sekalian , iron sulphide bila dia heat dengan ni , bla bla dan jugak ali abu naik tali ni dengan berat 297 paun dan brpa Joule dia bla bla bla ''

Yasmin : sya , aku lapaq sushi
Syasya : kepala hotak mu.*tipu


tapi walau apa apa pun ..
aku dapat la jugak sedikit ilmu pengetahuan
apa apa pun , terima kasih bank rakyat
*buat muka promo bank rakyat*
PANGGGGGGGG

And and and
happy mothers day mama sayanggggggg :)

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...