Tuesday, March 2, 2010

kurus oh kurus

haha , Khalisha Khalisha .. aku nak wat topic yang sama weh ~
her blogspot ; http://www.esha-95.blogspot.com/

seperti yang link nyatakan di blognya ,
betul .. aku memang tak balance dari segi berat badan dan ketinggian

Height : 162 cm
Weight : unknown

Result : Underweight

saja letak unknown , takmau hampa tau
mesti hampa pelik
orang lain malu nak bagitau sebab overweight
aku malu sebab underweight
guru sukan aku pernah kata ;

'' Memang kamu banyak makan , tapi tak naik naik . Mungkin kerana awak ada penyakit aoekdjdsai [ fine , aku taktau nama penyakit ni ] . Penyakit ni akan membakar lemak dalam badan kamu dengan cepat. Yasmin , kemungkinan awak kurus kerana genetik , ''
ohh yaa kaa ??
patuit laa badan dok keding lagu ni
haghu betoi na
habih tu cekgu ? nak wat lagu mana ?
nak makan appetton kah ?
'' Toksah nak mengada beli mahai2 ubat tu , mungkin selepas kamu kahwin , badan kamu akan naik , ''
tudia ahh ,
mau lepas kawen nak naik [ kalau kawin dalam umur ni .. mesti badan aku naik kan tahun depan ? :DD ]
payah la .
will be continued
setop , takyah nak gatai dok kontinuw
post lain la~

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...