Wednesday, February 10, 2010

ohh bebel bebel lagii

yes yes yes

cuti ! tapi
kerja sekolah berjalan macam biasa je
eh , homework ada kaki kah ?
haish , best noh kalau homework ada kaki ,
boleh halau dia jauh2.
pastu takpasai jadi bodo.
oh sudah melalak pi mana dah

aku nak tergelak la baca blogg hadiff
cari makwe wiwitt ;))
it's okay hadiff, besar2 nanti if dah dapat kerja er
Graphic Computer Designer ? eh Computer Designer ?
ok ok . yang penting ke 3 -3 ayat tu ada.
ps : eh , hadiff , hang tau dak mama papa aku selalu baca blog hang ? betui ! aku tak muhung !

10 minit kemudian..
ohh ya
tadi aku ada sukan olahraga .
bengong bengap bangang ppfttt
boleh aku masuk kawad secara spontan ?
sebab tak cukup orang , terus grab aku , itik tonggek dan Afifah

Afifah : yasmin yasmin yasmin ! afifah taktau ni , camana ni ?

Yasmin : relax , min pun sama ni .. alah , ikut je lah !

Afifah : afifah tak berlatih tau .Takdak pengalaman !

Yasmin : hurm.. takpe.. kawad je la afifah. bodo tul yang takdatang nih.

Afifah : ... [ gementar ]

Yasmin : wei itik !

Itik : Ape?

Yasmin : nak kena jugak ke ?

Itik : ya lah . awat ?

Yasmin : takpalah , dasar itik spesis baru. * tipu wei,aku bukan panggil itik

start lain

Yasmin : wei fikah !

Syafiqoh : Ape?

Yasmin : hang nak masuk jugak ke ?

Syafiqoh : ya lah , terpaksa..

------------------------------------
syafiqoh mcm terima hakikat je ,
huh.
apa apa pun Rumah Kuning aku dapat no.2
terima kasih terima kasih .. ok fain !
aku takmasuk apa apa acara pun
nganga ja lebih [ a...a...a... ]

aku jumpa putri2 rumah sukan ,
cantik cantik mereka, terutama Khalisha
tadi jugak aku dapat tahu Amira Adlyeen menang ratu sepanduk ?


Amira Adlyeen??!
Amira Adlyeen??!
Amira Adlyeen??!
tampar pipi tampar pipi
ok takdak lah sampai nak tampaq pipi
jerawat tumbuh lagi banyak nanti .
Buat lah Resdung Setiap Hari ! setiap hari .. setiap hari ..
im out.
Dibebel oleh ,
Yasmin

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...