Wednesday, January 13, 2010

E. Bosan

Dalam otak aku ingat kerja sekolah saja ,
latihan rumah sukan, masuk kerja buruh , naik club, partime. HAISH.
ok ok tak lah sampai macam tu.
so dengan membuang masa yang ada untuk nak buat kerja sekolah,
aku belogger la
em,nak tulih apa ni ?
fikirfikirfikir


fikirfikirfikir


ahli fikir


fikri eh fikir .

ok fikri tu aku tak kenal sapa.
jangan tanya.
[ 10 minit kemudian ]
....
brain nerve receptor ! mana idea nih ?!
keep bleeding i keep bleeding love.~~
ada macam leona lewis tak ?
hurm, mengikut adat resam blogger la kan..
nak tulis belog kena ada tujuan
ya, arah tujuan
oh ya, selatan pon boleh.
timur pun apa kurangnya.
ok mengarut dah
ohh yess! mama nanti nak bawak sushi dari KL. Syoqnya~

things to do esok;
beli baju PBSM sekolah .
kerja sekolah aku tau memang akan ada .
kalau ada duit lebih, bayar pi la yuran sekolah dulu.

warning : entry kali ini amat membosankan , eh , kan aku dah insaf taknak mengarut? tapi suka sangat buat lagi. [ ok ok bukan warning namanya ni ]

sekian,
BAYI YASMIN.
[ ok ,bukan anak aku tapi baby min , eh macam same je ]
blablabla

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...